וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזו למפיקים של אלון גל והונו עשרות

איילה חננאל

20.2.2011 / 15:49

בעקבות תלונת הפקת תוכניתו של אלון גל, עצרה המשטרה שני תושבי אזור ראשל"צ בחשד שהונו קורבנות כשהתחזו למפיקי התוכנית. גל לחשודים: "מה חשבתם, שאף אחד לא יסב את תשומת לבי?"

שני תושבי אזור ראשון לציון בשנות ה-30 לחייהם נעצרו הבוקר (ראשון) בחשד כי הונו עשרות אזרחים. על פי החשד השניים התחזו למפיקים בתוכניתו של אלון גל, "משפחה חורגת".

החשודים נעצרו בעקבות חקירה שנפתחה ביחידת ההונאה של מחוז מרכז בראשותו של רפ"ק משה רגב, בעקבות תלונות מצד הפקת התוכנית. על פי החשד, השניים התחזו למפיקים והציעו לקורבנותיהם לקחת חלק בותכנית חדשה שתיקרא "חיים מסודרים עם אלון גל" ותשודר בערוץ 10. הקורבנות שילמו 4,000 שקלים בתמורה להשתתפות ב"תוכנית" ונאמר להם כי הזוכים יקבלו משכורת של 25,000 שקלים במשך שנה, מכונית ודירת יוקרה.

בנוסף, עצרה הבוקר המשטרה אוטובוס ובו 15 מקורבנות העוקץ שנשלחו על ידי השניים למשמר הירדן על מנת "לעבור אודישנים ולפגוש את גל עצמו". השניים הובאו לחקירה במשרדי יחידת ההונאה ביבנה. מרשת סירבו להגיב לידיעה.

גל התייחס להונאה בצאתו מכנס בעלי עסקים במכללה האקדמית אשקלון ואמרכי "מדובר בפרסום שרץ ברשת כבר תקופה ממושכת. אנשים פנו אלינו והתלוננו. זהו סיפור הונאה פלילית שאינו קשור אלינו. הפקת התוכנית שיתפה פעולה בחקירה הסמויה". בדבריו פנה גל למתחזים ותהה "מה חשבתם? שאם תגידו אלון גל אז אף אחד לא יסב את תשומת לבי? מיד התקשרו אלי אנשים, סיפרו לי כיצד נהנו באודישן ועד כמה הם מקווים שיצליחו".

(עדכון ראשון: 13:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully