וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל האובך: זיהום גבוה, שדה"ת בחיפה נסגר

קובי מנדל ואריאל נוי

20.2.2011 / 8:55

הראות הלקויה בשל האובך הביאה לסגירת שדה התעופה בחיפה, אולם לא צפויים שיבושים בפעילות נתב"ג. במשרד להגנת הסביבה ממליצים לזקנים ולחולי לב להימנע מפעילות גופנית מאומצת

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

מזג האוויר האביך גרם לשיבושים בתנועה האווירית בארץ. שדה התעופה בחיפה נסגר הבוקר (ראשון) לנחיתות והמראות בשל הראות הלקויה באזור, לאחר שגם אתמול הוא היה סגור לפעילות. שלוש טיסות בוטלו והנוסעים הועברו לאוטובוסים ליעדם. בנוסף, מטוסים ללא מכשור נחיתה מתאים אינם מורשים לנחות בשדה דב שבתל אביב, אולם הנחיתות וההמראות מהשדה יימשכו כרגיל.

שדה התעופה בן גוריון עובד בינתיים כרגיל. למרות שקיימת התראה מטאורולוגית, לא צופים בשדה כי ייגרמו שיבושים בפעילות נמל התעופה הבינלאומי.

בתוך כך הודיע המשרד להגנת הסביבה כי נרשמים ריכוזים גבוהים של חלקיקים נשימים בכל רחבי הארץ. בירושלים נרשם ריכוז של פי 10 מהתקן, בחיפה נרשם ריכוז של פי 8 מהתקן, במודיעין פי 8 ובתל אביב פי 6 מהתקן. פרופ? איתמר גרוטו, ראש שירותי הציבור במשרד הבריאות, אמר שמשרד הבריאות מתואם עם משרד להגנת הסביבה. ?המשרד ממליץ לאוכלוסיה באזור עם אחוז גבוה של זיהום אוויר, בעיקר לחולי לב וריאות, קשישים, ילדים, ונשים בהיריון להימנע מפעילות גופנית מאומצת?.

לקראת הצהרים צפוי האובך להתפזר לאחר שגשם יחל לרדת בצפון הארץ ולהתפשט בהדרגה גם למרכז הארץ ולצפון הנגב. כמו כן, רוחות חזקות ינשבו והטמפרטורות ירדו במידה ניכרת. בדרום יתחוללו סופות חול ויש חשש לשטפונות בנחלי מדבר יהודה ובקעת הירדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully