וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,700 ימים בלי גלעד: "שהממשלה תגיע להחלטות"

אריאל נוי

19.2.2011 / 0:08

משפחתו של החייל החטוף גלעד שליט ציינה 1,700 יום מאז נשבה בידי חמאס. המשפחה קיימה מול בית רה"מ בירושלים סעודת שבת בהשתתפות מאות בני אדם, בהם גם הזמרים ברי סחרוף ועמיר לב

במאהל המחאה של משפחת שליט מול בית ראש הממשלה בירושלים ציינו אתמול (שישי) 1,700 ימים לשביו של החייל החטוף גלעד שליט בידי חמאס. הוריו של גלעד, אביבה ונעם שליט, יחד עם אחיו יואל, ערכו את טקס החלפת המספרים בשלט המונה את ימיו בשבי. לאחר מכן קיימו סעודת ערב שבת באוהל המחאה שהקימו בירושלים.

באירוע השתתפו מאות בני אדם, בהם מאה חברי קיבוץ מגן, נציגי תנועות נוער ואזרחים רבים. לאוהל הגיעו גם הזמרים עמיר לב וברי סחרוף. אביו של גלעד, נעם שליט אמר כי "המוני האזרחים שבאים להזדהות איתנו אינם מספיקים כנראה לממשלה להגיע להחלטות. מה עוד צריך לעשות? אנחנו כאן בקור הירושלמי אנחנו לפחות עם תנורים וגלעד נמצא כבר 1,700 ימים במרתפים חשוכים".

הוריו של שליט מתגוררים כבר שמונה חודשים במאהל המחאה, אחרי שצעדו לירושלים מביתם שבמצפה הילה. "אנחנו לא מתכוונים לעזוב את המאהל עד שגלעד יחזור הביתה . אני מאמין כי בסופו של דבר ראש הממשלה יקבל את ההחלטות הנכונות. רק הוא צריך לקבל אותם ולא אף אחד אחר", הוסיף שליט.

שמשון ליבמן, יו"ר מטה המאבק, אמרכי "מדובר כאן על קריאה למנהיגות שתתבסס לא רק על אינטרסים, אלא על ערכים, שמהווים את הליבה הייחודית של מדינת ישראל והצבא שלה. השבי של גלעד שליט צריך להוות סמל לכל מה שהערכים של הצבא מתבססים עליהם".

(עדכון ראשון: 22:55)

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully