וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בת משפחה מעורבת ברצח הנער ברהט

רמי שני

18.2.2011 / 11:01

תושבת העיר הבדואית נעצרה בחשד למוערבות ברצח הנער קייס סבארי בן ה-17 שגופתו השרופה נמצאה הבוקר ליד תחנת דלק בעיר. אביו של הנער: "אני לא מבין איך עשו לו דבר כזה"

המשטרה עצרה הבוקר (שישי) תושבת רהט בחשד למעורבות ברצח הנער קייס אבו סיאם אמש בעיר. מדובר בבת המשפחה המורחבת של הנער – אבו סיאם. במשטרה חושדים כי התקרית אירעה על רקע סכסוך ישן בקרב בני החמולה. גופתו השרופה של אבו סיאם בן ה-17, נמצאה מאחורי תחנת דלק ברהט. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות הרצח וצו איסור פרסום הוטל על פרטיה.

אבו סיאם לא שב מבית הספר ובני משפחתו הודיעו על היעדרותו למשטרה. רק אחרי סריקות שנמשכו ארבע שעות נמצאה הגופה ומתחתיה צמיג שרוף. לצד הכוויות על גופו התגלו סימני התעללות קשים. ההערכה במשטרה היא שמדובר בחטיפה במהלכה פגעו החוטפים בנער.

"אני לא מבין איך עשו לו דבר כזה" סיפר אביו של הנער, סאברי אבו סיאם, "זה כנראה היה מתוכנן. הוא לא נוהג ללכת למקומות כמו זה שבו הוא נמצא. מצאו דם שלו על גשר ליד החורשה, אני חושב שזרקו אותו מהגשר. לא ברור לי בכלל איך זה הגיע לכך. זה מזעזע".

האב סיפר לוואלה! חדשות, כי "בערב, כשהשמש שקעה, הוא הלך עם בן דוד שלו למסגד. אחר כך הם הלכו לאולם הספורט. הוא נשאר בחוץ. אני לא יודע מי לקח אותו. כשראיתי שהוא לא בא התקשרנו אליו, אך הוא לא ענה. התחלתי לדאוג, כי הוא תמיד אומר לאן הוא הולך. תמיד אני יודע איפה הוא. בעשר הלכתי למשטרה והגשתי תלונה".

קייס היה בנו הבכור של סאברי, אח לעוד שלושה בנים ובת. הוא למד בבית ספר תיכון ביישוב חורה: "רצינו שיצטיין בלימודים. השקענו בו הרבה מאוד" סיפר האב, "רצינו שהוא יהיה אדם טוב". לפני כשבועיים נורתה למוות צעירה הרה בת 19, מאותה משפחה, ואישה נוספת בת 50 נפצעה באורח בינוני מירי שבוצע בשכונת מגורים בעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully