וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת נער שרופה נמצאה ברהט

רמי שני

18.2.2011 / 7:09

גופת נער שרופה התגלתה ביישוב הבדואי רהט. אחת ההערכות היא שהנער נרצח במקום אחר וגופתו הוטלה מאחורי תחנת הדלק שם נמצא. על הגופה התגלו סימני התעללות

גופת נער שרופה נמצאה הלילה (שישי) מאחורי תחנת דלק ביישוב הבדואי רהט. צוות מד"א קבע את מותו של הנער והגופה הועברה לבדיקה.

הנער, בן 17 ממשפחת אבו סיאם בעיר, לא שב מבית הספר ובני משפחתו הודיעו על היעדרותו למשטרה. רק אחרי סריקות שנמשכו ארבע שעות נמצאה הגופה ומתחתיה צמיג שרוף. לצד הכוויות על גופו התגלו סימני התעללות קשים. ההערכה במשטרה היא שמדובר בחטיפה במהלכה פגעו החוטפים בנער.

"אני לא מבין איך עשו לו דבר כזה" סיפר אביו של הנער, סאברי אבו סיאם, "זה כנראה היה מתוכנן. הוא לא נוהג ללכת למקומות כמו אלו שבו הוא נמצא. מצאו דם שלו על גשר ליד החורשה, אני חושב שזרקו אותו מהגשר. לא ברור לי בכלל איך זה הגיע לכך. זה מזעזע".

האב סיפר לוואלה! חדשות, כי "בערב, כשהשמש שקעה, הוא הלך עם בן דוד שלו למסגד. אחר כך הם הלכו לאולם הספורט. הוא נשאר בחוץ. אני לא יודע מי לקח אותו. כשראיתי שהוא לא בא התקשרנו אליו, אך הוא לא ענה. התחלתי לדאוג, כי הוא תמיד אומר לאן הוא הולך. תמיד אני יודע איפה הוא. בעשר הלכתי למשטרה והגשתי תלונה".

לדברי האב, המשטרה ניסתה לגלות את המיקום שלו באמצעות הטלפון: "החוקר התקשר אלי וסיפר שמצאו את הטלפון מדרום לרהט. חשבתי שהוא שם. הלכנו לחפש אותו עם הרבה מאוד בני משפחה וגם שכנים מהכפר. ראינו שיש סימני דם. התחלנו ללכת בעקבות הדם. בהמשך ראינו ערימה של צמיגים בוערים. כשהתקרבנו ראיתי את הרגל שלו בולטת החוצה. היו צמיגים מעליו ומתחתיו. רק הרגל נשארה ממנו כמעט. הכרתי אותו לפי הנעל שבלטה מחוץ לאש".

סאבר היה בנו הבכור של סאברי, אח לעוד שלושה בנים ובת. הוא למד בבית ספר תיכון בחורה: "רצינו שיצטיין בלימודים. השקענו בו הרבה מאוד" סיפר האב, "רצינו שהוא יהיה אדם טוב".

לפני כשבועיים נורתה למוות צעירה הרה בת 19, מאותה משפחה, ואישה נוספת בת 50 נפצעה באורח בינוני מירי שבוצע בשכונת מגורים בעיר. המשטרה עצרה את החשודה בירי.

  • עוד באותו נושא:
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully