וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה: מי ניסה לרצוח צעירה במרכז ת"א ונמלט?

איילה חננאל ואריאל נוי

17.2.2011 / 21:15

צעירה בשנות ה-20 לחייה נדקרה לפני כשבוע וחצי באכזריות ברחוב מרכזי בת"א. הצעירה פונתה במצב קשה לביה"ח איכילוב בעיר. במשטרה חושדים כי מדובר בניסיון רצח ולא בשוד שהסתבך

המשטרה התירה הערב (חמישי) לפרסם כי לפני 11 ימים אירע ניסיון רצח ברחוב השופטים פינת שדרות ח"ן בתל אביב. מחקירת המשטרה עולה כי אלמוני שהגיח מאחורי צעירה בשנות ה-20 לחייה, דקר אותה באכזריות, גנב ממנה את תיקה ונמלט מהמקום על גבי קטנוע. כתוצאה מהדקירה נפצעה האישה באורח קשה, והיא פונתה לקבלת טיפול בבית החולים איכילוב בעיר. החשוד בביצוע המעשה טרם נעצר, ובתחנת לב תל אביב הוקם צוות חקירה מיוחד לפענוח נסיבות המקרה. על פרטי זהותה של הצעירה עדיין מוטל צו איסור פרסום.

בשעת לילה מאוחרת התקבל דיווח במוקד מגן דוד אדום מאדם המתגורר ברחוב, ששמע צעירה זועקת לעזרה. האיש הבחין בצעירה כשהיא מוטלת על המדרכה ומתבוססת בדמה. במקביל, התקבל במוקד המשטרה דיווח אודות אירוע שוד וגרימת חבלה המתנהל ברחוב. צוותי מגן דוד אדום ממרחב דן שהגיעו למקום מצאו את הצעירה כשהיא מוטלת על המדרכה ודקורה בכל חלקי גופה. הצעירה עדיין מאושפזת עם פגיעות מערכתיות קשות וסובלת מחתכים עמוקים בפניה.

במקביל, החלו שוטרי לב תל אביב לתחקר את עדי הראייה והשכנים ברחוב המרכזי השוכן בלב תל אביב ופתחו בסריקות לאיתורו של החשוד בביצוע המעשה, שעדיין מסתובב חופשי. עד ראייה שנכח במקום סיפר לוואלה! חדשות כי "שמענו צעקות של אישה לעזרה, ויצאנו לרחוב כדי לראות במה מדובר. זה היה פשוט מחזה נורא, היא שכבה שם על המדרכה מלאה בדם וחתכים, כאילו מישהו שחט אותה". מחקירת צוות המשטרה המיוחד שהוקם בעקבות המקרה, עולה כי הצעירה התהלכה ברחוב ועשתה את דרכה לביתה, כאשר לפתע התנפל עליה האלמוני שתקף אותה וככל הנראה נמלט על גבי אופנוע.

עם זאת, גורמים במשטרה מציינים כי "התוקף דקר את הצעירה באכזריות שאיננה תואמת אירוע שוד של חטיפת תיק. הוא דקר אותה מספר פעמים בכל חלקי גופה ואף חתך את פניה, ולכן נבדק החשד כי מדובר בניסיון רצח שקדם לו רקע אישי". בבית החולים איכילוב מטפל בצעירה צוות רפואי מצומצם ומסביב לחדרה הוצבה אבטחה. גורמים בבית החולים ציינו כי קיים חשש שמי שפגע בצעירה, ינסה לחזור ולפגוע בה. יש לציין כי הוצאת צו איסור הפרסום הראשוני בעקבות המקרה, נחשבת לצעד נדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully