וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן יחזור בו מההצעה לגינוי ישראל באו"ם?

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

17.2.2011 / 20:42

יו"ר הרשות הפלסטינית יכנס מחר את הוועד הפועל של אש"ף לדיון מיוחד על הצעת הפלסטינים לגנות את ישראל במועצת הביטחון של האו"ם. הישיבה תכונס בעקבות שיחה שקיים עמו אובמה

נשיא ארה"ב ברק אובמה מנסה להפעיל לחץ על הפלסטינים שלא להעלות מחר את הצעת הגינוי לישראל במועצת הביטחון של האו"ם על רקע הבנייה הישראלית בהתנחלויות. נביל אבו רודיינה, דוברו של יו"ר הרשות אבו מאזן, מסר (חמישי) כי אובמה התקשר אל אבו מאזן ושוחח עמו במשך 50 דקות על נושא זה ועל נושאים אחרים, כגון המהפכות בטוניסיה ומצרים. בעקבות השיחה הודיע אבו מאזן כי הוועד הפועל של אש"ף ושל פתח יתכנסו מחר לדיון דחוף בנושא הפנייה לאו"ם.

"בעקבות שיחתו הארוכה עם הנשיא אובמה, הודיע אבו מאזן להנהגה הפלסטינית כי מחר יתקיים דיון דחוף בהתפתחויות האחרונות, כמו גם בנושא הפנייה למועצת הביטחון של האו"ם בעניין הבנייה בהתנחלויות", אמר דוברו של אבו מאזן. לדבריו, במהלך השיחה בין אובמה לאבו מאזן, סיכמו השניים להמשיך ולהתייעץ בנושא זה ולהישאר בקשר.

גורמים בפתח העריכו בשיחה עם סוכנות הידיעות 'מען' כי אובמה העלה בפני אבו מאזן רעיונות חדשים הנוגעים לתהליך השלום. "אבו מאזן ודאי ידון ברעיונות הללו עם ההנהגה הפלסטינית בדיון שנקבע לשעה שש בערב", הוסיף אבו רודיינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully