וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 שנות מאסר נגזרו על שוטר מג"ב שסחר בנשק

עידן אבני

17.2.2011 / 19:07

בית המשפט גזר עונש של שבע שנות מאסר בפועל על עידן סמה, שוטר מג"ב שהורשע בגניבת נשק מהבסיס בו שירת ובמכירתו לגורמים לא ידועים. בין היתר, גנב סמה רימונים, רובי M-16 ותחמושת

בית המשפט המחוזי בנצרת גזר היום (חמישי) שבע שנות מאסר בפועל ושנתיים מאסר על תנאי על עידן סמה, שוטר משמר הגבול שהיה מעורב בגניבת נשק ובסחר בו. מכתב האישום שהגישה המחלקה לחקירות שוטרים, עלה כי השוטר תיאם עם נאשמים נוספים פריצה לבסיס בו שירת בגן נר על מנת לגנוב נשק ורימונים. עוד עלה, כי מהבסיס נגנבו 36 רימונים, שמונה רובים מסוג M-16 וכן תחמושת, מצפנים, משקפות וציוד נוסף שנמכרו לגורמים לא ידועים.

השופטת נחמה מוניץ ציינה בגזר הדין, כי "השוטר הפר אמון שניתן לו על ידי מדינת ישראל עבור בצע כסף. מדובר בסכומים משמעותיים מאוד ובכסף קל, ויש למנוע את הפיתוי משוטרים שאין להם כסף ואינם נרתעים להפר את האמון שניתן להם".

השופטת כתבה עוד, כי "הרתעה זו ניתן להשיג על ידי הטלת עונש קשה ומשמעותי. מחובתו של בית המשפט במקרים אלו להעביר מסר ללובשי המדים הירוקים והכחולים, מסר חד וברור שאינו משתמע לשתי פנים, לפיו כל מי שיפגע באמון הציבור או המשטרה, דינו לעונש כבד ומשמעותי למען יראו וייראו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully