וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים: נעצר חשוד ברצח יצאנית בת"א

איילה חננאל

17.2.2011 / 18:12

המשטרה התירה לפרסם כי עצרה אזרח ניגריה בחשד שרצח יצאנית בתל אביב לפני כשנתיים. גופת האישה נמצאה בדירה בתחנה המרכזית בעיר, כשעליה סימני אלימות וחנק. מעצרו של החשוד הוארך

הותר לפרסום: אזרח ניגריה נעצר לפני כשלושה שבועות בחשד שרצח יצאנית, תושבת חולון בת 39, במכון ליווי בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב לפני כשנתיים. מעצרו של החשוד הוארך על ידי בית משפט השלום בעיר מספר פעמים, והוא צפוי להיות מובא להארכת מעצר נוספת בעוד שבוע. על יתר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

גופתה של האישה נמצאה כשעליה סימני אלימות וחנק, על ידי אחותה של המנוחה בחודש דצמבר 2009 בדירת חדר המשמשת כמכון ליווי. לדברי המשטרה, במקום התגלו גם סימני מאבק. שוטרים ממרחב יפתח, בפיקוד ניצב-משנה יורם אוחיון, הגיעו לזירה ופתחו בחקירה, אך עד לפני שלושה שבועות, לא נעצרו חשודים במעשה.

הנרצחת עבדה כקופאית והותירה אחריה ארבעה ילדים. "היא ובעלה הם אנשים טובים ונורמטיביים, קשי יום, שעבדו שעות ארוכות לפרנס ארבעה ילדים מוצלחים, שלומדים בבית ספר ומשרתים בצבא", סיפרו קרובי משפחה של האישה לאחר הרצח.

המשטרה חושדת, כי האישה החלה לעסוק בזנות יחד עם אחותה עקב מצוקה כלכלית קשה שאליה נקלעה. מכרה של הנרצחת סיפרה כי "היא לא עבדה פה באופן קבוע והייתה מגיעה לבקר את אחותה בערך פעם בחודש. לא ידענו אם היא בכלל עוסקת בזנות. היא הייתה עוף זר יחסית לאנשים פה, אדיבה ונקייה מסמים. היא לא הייתה אחד מהפרצופים הקבועים במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully