וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מובארק סרב לדבר בטלפון עם אובמה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

17.2.2011 / 14:58

למרות הדיווחים על מצבו הבריאותי הרעוע של נשיא מצרים הפורש, הוא מקיים ממעונו בשארם א-שייח' שיחות עם מנהיגי העולם. בתוך כך פורסמו תמונות בהן הוא נראה עוזב את קהיר

כך נראה מובארק ברגעיו האחרונים בקהיר (צילום: רשת CBS)

נשיא מצרים המודח, חוסני מובארק, סובל אמנם מהידרדרות במצב הבריאותי מאז שהודיע על התפטרותו, אולם לפי דיווחים בכלי התקשורת הערבים הוא מקיים מביתו שבשארם א-שייח' שיחות טלפון עם מנהיגים מרחבי העולם. העיתון "אל-קודס אל-ערבי" הרואה אור בלונדון דיווח היום (חמישי) כי בין המנהיגים שהתקשרו לדרוש בשלומו של מובארק היה גם נשיא ארצות הברית ברק אובמה, אולם מובארק סרב לענות לשיחה, על רקע החלטתו של אובמה להפנות לו גב בימיו האחרונים ואף קרא לו "להתפטר באופן מיידי מתפקידו".

בין המתקשרים למובארק היה גם עבדאללה מלך ערב הסעודית. לפי הדיווח, עבדאללה הציע למובארק להתארח בערב הסעודית אולם נשיא מצרים הפורש הודה לו וסרב בנימוס. "אני רוצה למות במצרים", אמר לעבדאללה.

בתוך כך, חמישה ימים לאחר שעזב את קהיר, רשת CBS הציגה אמש תיעוד ראשון, לטענתה, של מובארק כשהוא ממריא למעונו בשארם א-שייח'. בצילומים נראה מובארק כשהוא מגיע ברכבו למנחת המסוקים, מלווה בפמלייה, ועולה אל המסוק שיביא אותו אל שארם, שם הוא שוהה בימים האחרונים, לפי הדיווחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully