וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריב בפייסבוק כמעט הוביל לקטטה המונית בב"ש

רמי שני

17.2.2011 / 14:14

סכסוך בין שתי נערות, שהחל בצ'אט ברשת הפייסבוק, כמעט הוביל לקטטה בין מספר נערים בבית הספר. אחיה של אחת הנערות היריבות בו תכננו 3 נערים אחרים לפגוע, הזעיק את המשטרה למקום

פרשה נוספת ברשת החברתית המובילה לאלימות: שלושה נערים נעצרו אתמול (רביעי) ונשלחו למעצר בית של חמישה ימים, לאחר שתכננו לכאורה לתקוף צעיר בן 22 במסגרת סכסוך שהחל כאשר שתי נערות רשמו זו לזו קללות ודברי נאצה ב'צאט של רשת הפייסבוק.

שתי הנערות, בנות 16 מבאר שבע, החלו לקלל אחת את השנייה ואף רשמו איומים הדדיים בשיחת הצ'אט. אחת מהן, שנפגעה קשות מהדברים שכתבה עמיתתה לשיחה, סיפרה על כך לאחיה הבוגר. האח, בן 22, החליט לנסות לפתור את הסכסוך ביניהן בשיחה ידידותית.

הוא התקשר ליריבתה של האחות, ובנימה פייסנית אמר לה כי "זה לא לעניין הריב הזה, בואו תשלימו, אתן הרי ידידות טובות". היריבה דחתה את ניסיון הפיוס בין השתיים, ואז, על פי החשד סיפרה על כך למקורביה. אחד מהם, התקשר לכאורה אל האח, איים עליו ודרש ממנו להגיע למקום מפגש מוסכם, סמוך לבית הספר שבו לומדות שתי התלמידות ואף הוא עצמו: "אתה לא יודע עם מי הסתבכת" הוא אמר לאח, "תגיע לאזור בית הספר בזמן שאגיד לך".

האח העביר את המידע על המפגש המתוכנן למשטרת באר שבע, ולמקום המיועד הגיעו קציני משטרה מסווים בלבוש אזרחי. הנערים והנערה שעמה התפתח הסכסוך הגיעו למקום, וכשהתקרבו אל האח יצאו השוטרים ועצרו אותם. בחיפוש על גופם התברר כי הם נושאים עימם סכינים ומספריים. הנערים נעצרו ובחקירתם סיפרו כי הסכימו לסייע לחברתן לנקום את נקמתה. הוריהם של הנערים זומנו אף הם לתחנת המשטרה.

בחקירה התברר כי לנערים אין עבר פלילי, הם הביעו חרטה על כוונותיהם ובמשטרה הוחלט לשחרר אותם למעצר בית. בהמשך הם יועברו לשירות המבחן לנוער. במשטרה אומרים כי אם יתברר שמדובר במעידה חד פעמית, לא ינקטו נגדם צעדים משפטיים וכי התנהגותם תבחן במהלך החודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully