וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס ילדה במשך 40 דקות בשירותי בית קפה

17.2.2011 / 10:06

נסים פינס, תושב י-ם בן 20, מואשם כי אנס וביצע מעשה סדום בילדה בת 12 בעלת מוגבלות ברחוב הלל בעיר ולאחר מכן שוב בתא השירותים של בית הקפה. כמו כן, הוא אנס נערה אחרת במקרה נפרד

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר עריכה: יאיר דניאל)

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד נסים פינס, תושב העיר בן 20, הנאשם באונס, ביצוע מעשה סדום וביצוע מעשים מגונים בילדה בת 12 לפני כשבועיים בשירותים של בית קפה מרשת "ארומה" בעיר. בנוסף, הוא נאשם בביצוע מעשה מגונה בנערה בת 13 באירוע נפרד.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שלומית בן יצחק מפרקליטות מחוז ירושלים, פינס שהה בשעות הבוקר המוקדמות של יום האונס ברחוב הלל במרכז ירושלים. באותה העת שהתה במקום ל', בת 12 וחצי, סובלת מקשיים נוירולוגיים, לוקה בהפרעה רגשית וסובלת מהפרעת קשב וריכוז. סמוך לשעה 6:30, הבחין הנאשם בילדה, ניגש אליה ודרש ממנה לקיים עמו יחסי מין ו-ל' הלכה עמו.

לאחר מכן, נטען בכתב האישום, נגע פינס בגופה של ל', והוביל אותה למדרגות הסמוכות לבניין ברחוב, שם אנס אותה. לאחר ששומר ומנקה הבחינו בו ושאלו אותו למעשיו, הוא לקח את הילדה לבית הקפה "ארומה", נכנס אתה לשירותים ונעל את הדלת. שם אנס אותה פעם נוספת.

לטענת הפרקליטות, המעשים נמשכו כ-40 דקות, עד שלקוחות בית הקפה התלוננו על צעקות שנשמעו מתא השירותים. פינס לא נענה לדרישת הלקוחות שייפתח את הדלת והעובדים נעזרו במברג על מנת לפרוץ את תא השירותים, כאשר באותן דקות צעקה ל' לנאשם "עזוב אותי" ו-"די".

עוד נכתב באישום, כי בעת שפתחו עובדי בית הקפה את הדלת, היה פינס עירום והחל לצעוק על העובדים כי יסגרו את הדלת. "רק כעבור מספר דקות יצא הנאשם ועמו ל', לבושה חלקית, דומעת, מבולבלת ונפחדת", נכתב באישום. הוא סיפר לעובדים כי ל' היא חברתו בת ה-16. אולם, לאחר מספר דקות הגיע אביה של הילדה למקום, אז החל פינס להתרחק מהמקום, תחילה בצורה איטית, ולאחר מכן נמלט בריצה.

כמו כן, פינס נאשם בכך שמספר ימים לאחר האונס בבית הקפה, הוא פרץ לדירה בירושלים וגנב משם חפצים וכסף. משם המשיך לבית ספר, ופגש נערה בת 13 שיצאה לטייל עם כלבה. הוא הצמיד אותה לקיר, ביצע בה מעשה מגונה וניסה לבצע בה מעשה סדום. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully