וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 פלסטינים נהרגו מאש צה"ל בצפון הרצועה

ניר יהב ויהושע בריינר

17.2.2011 / 8:37

מקורות פלסטינים דיווחו על הרוגים מאש צה"ל באזור העיירה בית לאהיא שבצפון רצועת עזה. דובר צה"ל מסר כי השלושה התקרבו לגדר על מנת להניח מטענים ובוצע לעברם ירי

מקורות פלסטינים דיווחו הבוקר (חמישי) כי שלושה פלסטינים נהרגו לפנות בוקר מאש צה"ל באזור העיירה בית לאהיא שבצפון רצועת עזה. במהלך הלילה דיווחו פלסטינים על ירי מאסיבי באזור ועל מסוקים ישראלים שחגו באוויר.

דובר שירותי החירום ברצועה, אדהם אבו סלמיה, אמר כי שלושת ההרוגים הם ג'יהאד חלף, טלאת רואר ואשרף אקטיפאן וטען כי השלושה עסקו בדיג. בצה"ל אישרו את הירי ומסרו כי במהלך הלילה זוהו שלושה פלסטינים מתקרבים לגדר באזור צפון הרצועה, ככל הנראה על מנת להניח מטענים. ירי של חיל הים, חיל אוויר וכוחות יבשה תקפו את השלושה וזיהו פגיעה במטרה. בהודעת הדובר נמסר כי "המצאות גורמי טרור בשטח הסמוך לגדר המערכת מנוצלת להנחת מטענים, תכנון פיגועים וניסיונות חטיפה כנגד חיילי צה"ל ומסכנת את תושבי מדינת ישראל וכוחות הביטחון הפועלים באזור".

בימים האחרונים שרר שקט יחסי באזור. ביום שני נפלה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול,ללא נפגעים או נזק. בשובע בעבר, ביום רביעי, תקפו כלי טיס של חיל האוויר שלוש מטרות ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי היעדים שהותקפו הם מנהרה שנועדה להחדיר מחבלים לשטח ישראל בדרום הרצועה, "מוקד פעילות טרור" במרכז הרצועה וכן יעד נוסף בצפון הרצועה. עוד נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות, וכי כל המטוסים שבו בשלום לבסיסם. לדברי צה"ל, בשתיים מתוך שלוש המטרות זוהו פיצוצי משנה, והתקיפה מהווה תגובה לירי לעבר שטח ישראל. באותו יום נפלו בשטח ישראל ארבע פצצות בסך הכל, בשני מטחים שונים, אך לא דווח על נפגעים או על נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully