וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תקף מינית לוקה בנפשה שהועסקה במסעדתו

גלעד גרוסמן

16.2.2011 / 16:16

תושב מודיעין הואשם בבית המשפט המחוזי בתל אביב כי ניצל מספר פעמים את מגבלותיה של אישה שהעסיק במסעדתו וביצע בה מעשי סדום. "המשיב ניצל את מצבה הנפשי של המתלוננת"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד תושב מודיעין בן 43 הנאשם בביצוע מעשי סדום באישה. האישה הלוקה בנפשה ובעלת מנת משכל גבולית, הועסקה על ידו בשנה וחצי האחרונות.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד לילך שלום מפרקליטות מחוז תל אביב, העסיק הנאשם את האישה במסעדה בתל אביב. בסוף החודש שעבר הורה לה ללכת עמו לחדר הסמוך לחדר המקררים במסעדה ולשבת על כיסא בחדר. שם גרם לה לבצע בו מין אוראלי. כמה ימים לאחר מכן, שוב הורה לה ללכת עמו לחדר, ושם ביצע בה מעשה סדום.

הפרקליטות מבקשת שבית המשפט ישלח את הנאשם למעצר בית מוחלט עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "המשיב ניצל את מצבה הנפשי של המתלוננת, את מעמדו כמעסיק שלה ואת האמון שנתנה בו וביצע בה מעשי סדום בשני אירועים שונים, כשבשני המקרים דפוס התנהגותו דומה – הוא מורה לה לעשות את הדברים והיא, בשל לקותה הנפשית ומגבלותיה, מצייתת. המשיב מכיר את המתלוננת ומודע היטב לכל מגבלותיה, וניצל זאת לצורך צרכיו המיניים", נכתב בבקשת המעצר. בפרקליטות טוענים כי לולא נחשפו מעשיו של הנאשם, הוא היה ממשיך בהם עוד זמן רב.

  • עוד באותו נושא:
  • מעשי סדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully