וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע בהריגת יצאנית - ונשלח ל-19 שנות מאסר

16.2.2011 / 15:34

עזיז דוידוב הודה והורשע בהריגתה של היצאנית אנט פרץ בת"א לפני כשנתיים. ביהמ"ש גזר עליו 19 שנות מאסר. פרקליטו: "נערער על העונש, הוא לא התכוון להרוג אותה"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל)

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (רביעי) 19 שנות מאסר על עזיז דוידוב, חסר בית בן 47, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בהריגתה של יצאנית לפני כשנתיים. פרקליטו הודיע שיערער על העונש.

דוידוב הודה שהגיע לדירתה של היצאנית באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב כדי לשדוד אותה. היא סירבה לתת לו את הארנק שלה, ואז התפתחה קטטה בין השניים, במהלכו היא שרטה את דוידוב בצוואר. הוא בתגובה היכה אותה בפניה והדף אותה ממנו בכוח. היא נפלה וראשה נחבט. דוידוב גנב את הארנק, שהכיל 1,000 שקל, ונמלט מהמקום. כתוצאה מהחבטה סבלה האישה משברים בגולגולת ודימומים תוך-גולגולתיים שהובילו למותה.

תחילה הואשם דוידוב ברצח, אולם במסגרת הסדר הטיעון, שלא כלל הסכמה לגבי העונש, הומר הסעיף להריגה. השופטים ציינו בגזר הדין כי לדוידוב עבר פלילי רב, שכולל, בין היתר, עבירות אלימות, רכוש וסמים, שנפרשו על פני 11 שנה. "מתסקירי המבחן אודות הנאשם מצטיירת תמונה רחבה ועגומה, שהתמכרותו גרמה להידרדרותו מעת עלותו ארצה. הגם שהנאשם הינו בעל השכלה אקדמאית ושירת שירות צבאי מלא בארץ מוצאו, החל להתמכר עוד בחו"ל לסמים קשים. עם עלייתו ארצה החריפה ההתמכרות וכל ניסיונותיו להיגמל עלו בתוהו", נכתב בגזר הדין.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הקלות הבלתי נסבלת של נטילת חיים

הפרקליטות ביקשב לגזור על דוידוב 20 שנות מאסר, ומנגד ביקשה ההגנה להתחשב בכך שהוא אב לשלושה ילדים, וכמו כן להתחשב בכך ששיתף פעולה והודה עוד לפני תחילת המשפט.

"לפנינו מקרה חמור שבו קופחו חיי אדם בעבור 1,000 שקלים, המעיד שוב על הקלות הבלתי נסבלת של נטילת חיים בשל עניין של מה בכך", כתבו השופטים. "הנאשם הינו דר רחוב שלא עבד לפרנסתו, וסיפק את התמכרותו לסמים הקשים בדרך של ביצוע עבירות מסוגים שונים. הוא לא בחל גם בדרכי אלימות כדי לשרת את צרכיו". הם הוסיפו שהחברה זכאית "להגן על עצמה מפני פגיעתו הרעה, ולהרחיקו ממנה לתקופה ממשית וארוכה. בעיקר ראויים לכך החלשים וחסרי הישע שכלפיהם נהג הנאשם באלימות".

"מדובר בעונש חמור מאוד", אמר פרקליטו של דוידוב, עו"ד אבי כהן מהסנגוריה הציבורית. "מדובר במקרה טראגי. הוא דחף אותה פעם אחת, לא התכוון לפגוע בה, וגם כלל לא ידע שהיא נהרגה. הנאשם מיד הודה ושיתף פעולה עם החוקרים. הוא מאוד מצטער על המעשה. העונש חריג ואנחנו נערער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully