וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת ההרוגה בחדרה: "כולם אהבו את שמחה"

אריאל נוי

16.2.2011 / 14:00

בני משפחתה ושכניה של שמחה תירם, הקשישה שנהרגה הבוקר כשגג ביתה קרס, עדיין מנסים לעכל את האסון. "היא היתה צנועה ואהבה לפנק את המשפחה". הבית שהתמוטט היה בלב מחלוקת ירושה

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

דיירי רחוב חטיבת עודד בשכונת נחליאלי בחדרה התעוררו הבוקר (רביעי) ונדהמו לגלות שמדירת החדר הצנועה של שכניהם, יעקב ושמחה תירם, נותרו רק הריסות.

בשעות הבוקר המוקדמות קרס גג הבית, עקב פיצוץ שנגרם ככל הנראה בשל דליפת גז. שמחה, בת 75, נקברה תחת ההריסות ובבית החולים הלל יפה קבעו את מותה. בעלה יעקב לא נכח בבית בעת הפיצוץ, והיה המום לגלות מה אירע בהעדרו.

לאחר שהסתיימו פעולות החילוץ, הגיעה למקום מנהלת מדור הקשיש באגף הרווחה של עיריית חדרה. "אנחנו מתארגנים עכשיו למצוא מקום להקמת סוכת אבלים עבור המשפחה, ואחר כך נתארגן לגיוס תרומות", אמרו.

חיו בדוחק בדירת חדר

"הם היו משפחה קשת יום, שהתגוררו בבית בעל חדר אחד וחיו מאוד בדוחק", סיפר יעקב לוי, שכן וקרוב משפחה, "בהתחלה כשממעתי את הפיצוץ חשבתי שמדובר באירוע ביטחוני. יצאתי והייתי בהלם לראות את הבית הרוס לגמרי". לוי הוסיף כי הוא מקווה שיעקב ובני המשפחה יתאוששו במהרה. "אני מקווה שעיריית חדרה תשכיל לעזור להם", אמר.

שמחה ויעקב תירם היו נשואים מזה 30 שנה. יעקב, שהגיע לביתו, נדהם מהאסון והתקשה לעכל את האירועים. בניו ליוו אותו לבית השכנים וניסו להרגיעו. "אנחנו כרגע דואגים לאחי ולבניית סוכת אבלים", סיפר רחמים תירם, אחיו של יעקב, לוואלה! חדשות. "אנחנו בהלם. אין מה להגיד. כולם אהבו את שמחה. היא היתה אישה פשוטה וצנועה שאהבה לפנק את בני המשפחה"

רחמים סיפר עוד כי הבית הקטן היה בלב ריב ירושה שהתנהל בין בני המשפחה. "מדובר במבנה קטן שהוקם לפני יותר מ-80 שנה. מבין כל ההריסות רק שני בלוני הגז נותרו שלמים, עדות אילמת לאסון שהתרחש כאן הבוקר. הבית הזה כנראה היה מקולל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully