וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעירום עם דובי נגד חיילי משמר המלכה

שלומי עוזיאל

16.2.2011 / 12:26

בקמפיין חדש של PETA נראית הזמרת ג'וס סטון בעירום מחבקת דובי על רקע הדגל הבריטי ומבקשת תמיכה בקמפיין הארגון נגד השימוש בפרוות דובים בכובעים המסורתיים של חיילי משמר המלכה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטון, הדובי והיוניין ג'ק/מערכת וואלה!, צילום מסך

זמרת הנשמה וה-R&B הבריטית ג'וס סטון, 24, מצטרפת לשורת אמנים ידועים במאבקם המשותף עם ארגון PETA נגד הריגת דובים למען המסורת. בכרזה שהתפרסמה השבוע, זוכת פרסי הגראמי והבריט, נראית בעירום על רקע הדגל הבריטי מחבקת דוב חמוד לצד הכיתוב: Bear Hugs, Not Bear Caps (חיבוקי דוב, לא כובעי דוב). בתחתית הכרזה נאמר גם: "דובים סובלים ומתים למען כובעי משמר המלכה. תמכו בקמפיין נגד האכזריות הזו". סטון שיתפה פעולה בעבר עם PETA במסגרת קמפיין משנת 2007 היא הצטלמה עם תרנגולת לצד הכיתוב: "אני ג'וס סטון ואני צמחונית". היא גם אוהבת חיות מושבעת ובבעלותה שני כלבים, מיסי (על שם מיסי אליוט) הרוטוויילרית ודאסטי (על שם דאסטי ספרינגפילד) הפודלית.

ריקי ג'רוויס. Handout, GettyImages
כתב מכתב לראש הממשלה בראון/GettyImages, Handout

ג'וס אינה לבד במערכה הבריטית כנגד כובעי הפרווה המיוצרים מפרוות דובים קנדים שחורים. בתחילת אוגוסט שנה שעברה, פרסם הזמר מוריסי מכתב בטיימס הלונדוני בו הוא מוקיע את מלכת בריטניה מאותה הסיבה. אל ג'וס ומוריסי מצטרף בימים אלה גם השחקן והיוצר המוערך ריקי ג'רוויס המוכר לכולנו מסדרות הטלוויזיה המצליחות 'המשרד' ו'ניצבים'. ג'רוויס לקח פסק זמן מלוח הזמנים העמוס שלו וכתב מכתב המוחה נגד כובעי פרוות הדוב המסורתיים של משמר המלכה לראש הממשלה הבריטי לשעבר גורדון בראון. "הנושא עליו אני כותב לך היום, הוא אינו נושא לצחוק", אמר ג'רוויס. בהמשך הוא מציין באופן מפורט את הנזקים והסבל שגורם תהליך ייצור הכובעים, בכללו הרג אימהות לגורי דובים שנשארים מיותמים לבדם בטבע. כל זאת למען כובעי טקס מלכותיים. "אפשר להביא את המהלכים הדרושים להחלפת פרוות הדובים בפרווה סינתטית? אני מכבד ומבין את החשיבות של המדים, אך שימוש בפרווה במאה ה-21 הוא בלתי נסלח, למרות המסורת." מסכם ג'רוויס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

כמות הפרווה הנדרשת ליצירת כובע יחיד עבור חייל במשמר המלכה, היא פרוותו של דוב שלם. המשוואה פשוטה, עבור כל כובע - הורגים דוב אחד. נתון מבהיל. ג'וס וג'רוויס, מצטרפים לשורה של אמנים מודאגים הכוללים את לוסי דייויס, ג'יימי במבר, קייט פורד, אימוג'ן ביילי וג'וליאן קלארי - חלקם כיכבו בערב במודעות PETA במסגרת קמפיין נגד המסורת הבעייתית. הדרישה היא ברורה והגיונית. על בית המלוכה להיות קשוב ולהבין רחשי הזמן ולצעוד בדרכים מודרניות יותר ומכאיבות פחות. השימוש בפרווה מלאכותי לא ייגרע כהוא זה מן המראה הידוע והמוכר של חיילי משמר המלכה ויחמם לא פחות בימי חורף לונדוניים קרים. נותר רק להמתין ולראות האם מלכת בריטניה קשובה גם לקולות אוהבי בעלי החיים בממלכתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully