וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודים, ערבים וגאים יסבירו את ישראל בארה"ב

פנחס וולף

16.2.2011 / 5:00

משלחת של יהודים, ערבים, דרוזים, בני הקהילה הגאה ואחרים, יצאו בחודש הבא למסע הסברה למען ישראל באוניברסיטאות בארה"ב ובקנדה לרגל שבוע האפרטהייד. "נראה את הפן האנושי שלנו"

לקראת "שבוע האפרטהייד" בחודש הבא: משלחת של יהודים, ערבים, דרוזים, בדואים, יוצאי אתיופיה ונציגי הקהילה הגאה תצא בשבוע הבא למסע הסברה באוניברסיטאות מובילות בארצות הברית ובקנדה. את הפרויקט הנקרא "הפנים של ישראל" יזם שר ההסברה והתפוצות יולי אדלשטיין (ליכוד), בסיוע משרד החוץ.

חברי המשלחת, שעברו סדנאות הכשרה לקראת המסע, יתמודדו מול סטודנטים ומול ארגונים אחרים הפועלים נגד ישראל. "זו התשובה הנכונה למסע הדה-לגיטימציה המתרחש כנגד ישראל בעולם", הסביר השר אדלשטיין. "הפעילות של המשרד תעמיד את הסטודנטים המקומיים מול סטודנטים שכמותם מישראל, פנים אל פנים, לשם היכרות אמיתית עם החברה בישראל".

המשלחת תתחלק לקבוצות שישלחו למסע בין האוניברסיטאות השונות וישתתפו בפורומים שונים בתוכן, ובהם גם פאנלים מול קהל ומפגש ישיר ברחבי הקמפוסים. גורמים במשרד ההסברה הסבירו, כי "הפרופיל של חברי המשלחת נבחר בקפידה, במטרה להציג את ישראל כמדינה בעלת חברה צבעונית ומגוונת, השומרת על ערכי שוויון וזכויות האדם, ובכך להדוף את הניסיונות למתג את ישראל כמדינת אפרטהייד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יסבירו שישראל איננה מדינת אפרטהייד. חברי המשלחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך הפעילות יחולקו למשתתפים חומרי הסברה ובהם גם דיסק-און-קי, הנושא את הכיתוב "Invented in Israel" ובתוכו טקסטים וסרטונים להסברה נכונה. האירוע המרכזי יתקיים בניו יורק ב-6 במרץ, ובו ישתתפו אדלשטיין, חברי הכנסת דליה איציק ומגלי והבה וסגן נשיא ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארצות הברית, מלקולם הונליין. במהלך האירוע תתקיים גם הופעה של להקת "הדג נחש".

לדברי אדלשטיין, "מדובר באסטרטגיה חדשה, המבקשת להניח בקדמת הבמה את הפן האנושי של ישראל. לא רק באמצעות שרים ודיפלומטים מעונבים, אלא באופן ישיר, פנים אל פנים, באמצעות אנשים רגילים היוצאים לשטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully