וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות הפגינו בת"א נגד גל ההתייקרויות

16.2.2011 / 0:31

מאות אזרחים וסטודנטים הפגינו ברחבת המוזיאון במחאה על גל ההתייקרויות במשק. תומר מינץ, מראשי השמאל הלאומי: "זו לא מחאה על הדלק, אלא על ממשלה שפוגעת באזרחיה"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד)

מאות אזרחים וסטודנטים הפגינו אמש (שלישי) ברחבת מוזיאון תל אביב, במחאה על גל ההתייקרויות במוצרי היסוד במשק. בהפגנה נשאו הנוכחים שלטים כגון: "ביבי הביתה! (הדלק עלינו)", וכן, "הגזמתם, עד כאן! הגיע הזמן לצמצם את הפערים".

המפגינים זעקו להורדת המסים העקיפים המוטלים על תושבי המדינה ומכבידים על מעמד הביניים. תומר מינץ, מראשי השמאל הלאומי: "זו לא מחאה על הדלק, אלא על ממשלה שפוגעת באזרחיה".

העיתונאי גיא מרוז, שהנחה את הערב, אמר למפגינים: "אני עיתונאי ואני אמור להיות אובייקטיבי, אבל בשים האחרונות איבדתי את האובייקטיביות. איבדתי אותה כי מיטב חברי לא מצליחים לקנות דירה, למרות שהם מרוויחים הרבה כסף. איבדתי אותה כי אלה שכן מצליחים לקנות דירה, עושים זאת נורא רחוק מהמרכז ואז עולה המון כסף לנסוע ולראות אותם".

ראש מטה המאבק האזרחי, זאב גראואר, סיפר בתום ההפגנה כי "לאור הצלחת ההפגנה, לאחר שהגיעו כאלפיים אזרחים להפגין ברחבת המוזיאון ומשם יצאו לתהלוכה ברחובות תל אביב, המחאה ממשיכה ומתעצמת". לדברי דאואר, בימים הקרובים יכריז מטה המאבק האזרחי על המשך פעולות המחאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully