וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך עבודה במעבדה המרכזית של משרד הבריאות

אריאל נוי

15.2.2011 / 18:02

המעבדה שבביה"ח שיבא בתל השומר משמשת כמעבדה המרכזית של משרד הבריאות לבדיקת נגיפים וחיידקים. העובדים הכריזו על הסכסוך לאחר שמנהלת המעבדה פיטרה את אחת העובדות

עובדי המעבדה המרכזית של משרד הבריאות בבית החולים שיבא בתל השומר עזבו אחר הצהריים (שלישי) את מקום עבודתם במחאה על החלטת מנהלת המעבדות לפטר עובדת. לאחר שהתייעצו עם יו"ר ארגון עובדי המעבדות והמיקרוביולוגים, אשר גולדלשגר, הוחלט להכריז על סכסוך עבודה, וכעת שבו העובדים למעבדה.

גולדלשגר אמר לוואלה! חדשות כי "קיימת מערכת יחסים עכורה בין המנהלת במקום לעובדים. המנהלת החליטה לבצע הליך משמעתי שכולל פיטורין, ובכך חרגה מהנורמה. לא נעבור בשתיקה על העניין, לא מדובר כאן על שכר".

המעבדה המרכזית של משרד הבריאות אחראית על כלל הבדיקות לנגיפי השפעת בישראל, וכמו כן מתמחה בבדיקת נגיפים וחיידקים. "זוהי מעבדה שנותנת שירותים לכל בתי החולים בארץ, יש בה 60 עובדים, ועיצומים במעבדה יהוו בעיה של ממש לבדיקות בארץ", אמר גולדשלגר.

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה כי "למיטב ידיעתו, לא יוכרז על סכסוך עבודה כיוון שסמנכ"ל משרד הבריאות נפגש עם יו"ר הוועד גולדשלגר, וסיכם עמו כי מחר יועברו כל הטענות לטיפול משרד הבריאות. בכך מקווים במשרד כי הסוגייה תיפתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully