וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל קדימה נחקר בפרשת שוחד ברשות המסים

איילה חננאל ופנחס וולף

15.2.2011 / 14:38

לאחר מעצר של בכיר ברשות המסים בחשוד בקבלת שוחד מאנשי עסקים, נחקר בפרשה גם משה שחורי, מנכ"ל קדימה, ככל הנראה בחשד למתן שוחד בתמורה להטבות שקיבל מקרוב משפחתו

במסגרת חקירה של פרשת שוחד חדשה ברשות המסים, נחקר היום (שלישי) מנכ"ל מפלגת קדימה, משה שחורי, ביחידה הארצית לחקירות הונאה, ככל הנראה בחשד למתן שוחד בתמורה להטבות שקיבל מקרוב משפחתו. בתום חקירתו יוחלט האם שחורי יובא להארכת מעצר.

בקדימה סרבו להתייחס לחקירת מנכ"ל המפלגה, אבל בליכוד מיהרו להגיב ומסרו כי "קדימה הפכה לחממה לגידול עבריינים. כמעט לכל פעיל ומצטרף חדש יש תיק. מנכ"ל המפלגה מצטרף לשורה ארוכה של בעלי תיקים, ובהם אולמרט, הירשזון, רמון, הנגבי, לחיאני, עמרי וגלעד שרון. מפתיע שציפי לבני, הנוהגת להגיב על כל אירוע ולשאת את דגל הפוליטיקה הנקייה, בוחרת לשתוק".


מוקדם יותר דווח כי בכיר ברשות המסים נעצר הבוקר בתום חקירה סמויה שנוהלה ביחידה הארצית לחקירות הונאה-להב 433. בנוסף לבכיר נעצרו מעורבים נוספים החשודים בעבירות חמורות ובהן קבלת שוחד מאנשי עסקים וסיוע לשוחד, קבלת דבר במרמה, עבירות לפי חוק איסור להלבנת הון ועבירות מס. מרשות המסים נמסר בתגובה כי "יש לתת למשטרה לסיים את החקירה".

מהמשטרה נמסר כי "הבכיר לקח בשנים האחרונות כספי שוחד, בעת שכיהן בתפקידיו ברשות המסים, בין במישרין ובין באמצעות אחרים, מגורמים שונים בתמורה לקידום ענייניהם ברשות המסים". החשודים יובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully