וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 שנה אחרי: בצה"ל ממשיכים לחפש אחר גיא חבר

עידן אבני

15.2.2011 / 13:21

כוחות צה"ל ואנשי עמותת "לחופש נולד" חידשו את החיפושים אחר החייל הנעדר, שנעלם לפני כ-14 שנה כשיצא מבסיסו ברמת הגולן. צה"ל: "לא התקבל מידע חדש, מדובר בחיפושים הנערכים מעת לעת"

החיפושים אחרי החייל גיא חבר, שנעלם לפני כ-14 שנה כשיצא מבסיסו ברמת הגולן, התחדשו הבוקר (שלישי). החיפושים מתחדשים מדי תקופה, כשבמקביל נערכות פעולות חיפוש ופעילות מודיעינית של יחידת "איתן", היחידה הצבאית לאיתור נעדרים. הפעם הצטרפו לחיפושים גם אנשי עמותת "לחופש נולד", בראשה עומד אלוף במיל' אייל בן-ראובן. צוותי צה"ל קיבלו תדרוך ובהמשך חיפשו את השטח בקרבת הבסיס ממנו יצא חבר ובסמוך ליישוב חד-נס שבגולן..

גורמים צבאיים אמרו לוואלה! חדשות כי "לא התקבל מידע חדש, מדובר בחיפושים הנערכים כל העת, אנחנו לא שוכחים את גיא, ומנסים למצוא אותו, בתקווה שגם נצליח לדעת מה עלה בגורלו".

חידוש חיפושים אחר גיא חבר, חייל שנעלם בשנת 1997 באזור צומת חד נס, פברואר 2011. שגב דהן, ג'יליס
חיילי אוגדת הגולן בחיפושים/ג'יליס, שגב דהן

חיפושים גם בשדות מוקשים

החיפושים יימשכו במהלך היום, וטרם התקבלה החלטה אם להמשיך אותם גם בימים הקרובים. חיילי אוגדת הגולן, המשתתפים בחיפושים, תודרכו להיזהר שלא להיכנס לשדות המוקשים. בשדות אלה ובמאגרי המים באיזור נערכים חיפושים סיפורים בעזרת ציוד מיוחד, רובוטים וצוללנים.

גיא חבר, בן היישוב כוכב יאיר, נולד ב-30 במאי 1977. הוא נראה לאחרונה בבסיס חיל התותחנים בו שירת ברמת הגולן, כאשר סיים תורנות שמירה ומאז נעלמו עקבותיו.

חידוש חיפושים אחר גיא חבר, חייל שנעלם בשנת 1997 באזור צומת חד נס, פברואר 2011. שגב דהן, ג'יליס
חיפושים מחוץ לבסיס, ובאזור הישוב חד נס/ג'יליס, שגב דהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully