וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "מובארק שוכב מחוסר הכרה מאז שבת"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

14.2.2011 / 15:22

לאחר שהתפטר ועזב לשארם א-שייח' התפרסמו במצרים דיווחים לפיהם הנשיא המודח חוסני מובארק שוכב מחוסר הכרה מאז יום שבת האחרון. ע"פ הדיווחים, מובארק התעלף פעמיים בעת הקלטת נאומו

נשיא מצרים המתפטר, חוסני מובארק, מחוסר הכרה מאז יום שבת - כך דיווחו הבוקר (שני) מקורות המוגדרים 'מהימנים' לעיתון המצרי "אל-מסרי אל-יום". לפי הדיווח, מובארק נמצא בביתו בשארם א-שייח', אליו הגיע ביום חמישי עם בני משפחתו, והוא נמצא שם תחת השגחה רפואית. יחד עם זאת, טרם הוחלט להעבירו לבית חולים במצרים או מחוץ לה.

דיווחים בעיתונים אחרים מחזקים את הפרסומים בימים האחרונים, לפיהם מובארק מדוכדך ונמצא במצב נפשי קשה מאוד. כך לדוגמא, העיתון המצרי "אל-גומהוריה" דיווח הבוקר מפי גורמים המקורבים מאוד לנשיא לשעבר, כי מובארק "חולה אך מסרב לקבל טיפול רפואי בשל מצבו הנפשי הרעוע שהגיע לדרגה של דיכאון".

הגורמים סיפרו עוד כי למרות השמועות לפיהן מובארק עזב את מצרים, הוא עודנו נמצא בשארם א-שייח'. "מובארק התעקש לא לעזוב את המדינה, יהיו הנסיבות אשר יהיו", הוסיפו. במקביל דיווחו כי צוות רפואי מיוחד הוזעק שלשום לשארם א-שייח' כדי לטפל במובארק, "אשר איבד את הכרתו מספר פעמים מאז".

גורם המקורב למשפחת מובארק אישר את הדברים ואמר כי "מצבו הבריאותי והנפשי של מובארק הולך ומידרדר באופן ברור". אתמול דיווח עיתון היוצא לאור בבחריין כי מצבו הבריאותי של מובארק חמור מאוד והוא נמצא בתרדמת. עיתונים אחרים במצרים דיווחו כי מובארק התעלף פעמיים במהלך הקלטת נאומו האחרון, ששודר בטלוויזיה הממלכתית ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully