וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן נגד רה"מ: ארד לא יהיה שגריר בלונדון

פנחס וולף

14.2.2011 / 14:10

שר החוץ התייחס לפרסומים, לפיהם רה"מ מתכוון למנות את ראש המועצה לביטחון לאומי לתפקיד שגריר ישראל בלונדון. לדבריו, "כל השגרירים וכל ההחלטות יהיו של שר החוץ בלבד"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק)

ליברמן נגד נתניהו: שר החוץ אביגדור ליברמן הבהיר בצהריים (שני), כי ראש המועצה לביטחון לאומי, ד"ר עוזי ארד, לא ימונה לשגריר ישראל בלונדון. זאת בניגוד לפרסומים, לפיהם בכוונת ראש הממשלה בנימין נתניהו למנות את ארד לתפקיד.

בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו בכנסת, אמר ליברמן: "קראתי בעיתון שראש הממשלה החליט שהוא ממנה את רון פרושאור לשגריר בניו יורק ואת עוזי ארד ללונדון. רה"מ לא צריך להילחם על קרדיט. זה לא מתאים ולא יאה לו. כל השגרירים וכל ההחלטות יהיו של שר החוץ בלבד. מעבר לזה אינני מתכוון יותר לחכות. מינוי של שגרירים יהיו בהתאם למסורת. פרושאור הולך לניו יורק. אני מאוד מעריך את ארד, אבל הוא לא יהיה שגריר בלונדון. פשוטו כמשמעו. מצטער שהגענו לרגע כזה אך אין מקום לניחושים".

ליברמן גם התייחס בדבריו, לציטוטים שיוחסו לו בימים האחרונים לפיהם בכוונתו להביא לפירוק הממשלה - וכן לדיוני הפרקליטות בעניינו. לדבריו, "החלטה המשפטית של הפרקליטות לא תשפיע כהוא זה על החלטה פוליטית שלי ושל ישראל ביתנו אם לפרוש או לא לפרוש מהממשלה. מה עוד שההחלטה הפוליטית ברורה מההתחלה: אין לנו כל כוונה לפרוש. אמרתי זאת עשרות פעמים. אנחנו מפלגה אחראית ושוקלים כל דבר ברצינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully