וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפני: "לא רק הדלק טרגדיה, אלא כל ההעלאות"

פנחס וולף

14.2.2011 / 10:33

ועדת הכספים סוערת בשל עליות המחירים במשק. באופוזיציה מאשימים את הח"כים מהקואליציה: "אתם תמכתם בתקציב". יו"ר הוועדה גפני קרא לעצור את הפחתת המסים הישירים

ועדת הכספים דנה הבוקר (שני) בהצעות הממשלה להתמודדות עם גל ההתייקרויות במשק. בתחילת הישיבה, חברי אופוזיציה תקפו חברי כנסת מהקואליציה על התבטאויותיהם המאוחרות נגד העלאת מס הבלו על הדלק. לדברי ח"כ אחמד טיבי (רע"ם-תע"ל), "רק ח"כים בודדים התנגדו כאן בוועדה להעלאת הבלו על הדלק, אבל נזכרו עכשיו לצאת נגד הממשלה, ביניהם חברי קואליציה שיושבים כאן והצביעו בעד ההעלאה. יש גבול לצביעות".

ח"כ יעקב אדרי (קדימה), קרא לקיים רישום שמי של תוצאות ההצבעות בוועדה על-מנת להעמיד את הדברים על דיוקם ושהחברים יעמדו מאחורי ההצבעות שלהם.

מנגד עמד יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני (יהדות התורה), אשר לדבריו, הוועדה אינה מעוניינת לפרוץ את מסגרת התקציב. הוועדה אישרה תקציב מאוזן וטוב ומצבה הכלכלי של ישראל טוב במידה רבה בזכות המדיניות של האוצר, אמר.

לדברי גפני, "הטרגדיה זה לא הדלק, אלא כל ההעלאות – זה התחיל בהעלאת מחירי המים והקש ששבר את גב הגמל זה העלאת הבלו על הדלק. יש לא מעט תחומים בהם יש לפעול כאשר בראש וראשונה – הקפאת עליית המחירים". גפני קרא לראשי האוצר "לעצור את המשך הפחתת המסים הישירים ובכללם, את מס החברות, על-מנת למנוע את הצורך בהעלאת המיסים העקיפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully