וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: זייפו כרטיסי אשראי של אמריקאים - וחגגו

קובי מנדל

14.2.2011 / 8:07

חברת מאסטרקארד העולמית הלינה על כך שאזרחים אמריקאים גילו כי חויבו בעקבות רכישות שונות שבוצעו בישראל. בתום חקירה סמויה נעצרו שבעה תושבי חיפה כחשודים בהונאה

חוקרי מפלג ההונאות של המחוז הצפוני פשטו הבוקר (שני) על בתיהם של שמונה צעירים בני 20-21 מחיפה, החשודים במעורבות בהונאה רחבת היקף של חברת מאסטרקארד בסכום של כחצי מיליון שקלים. החקירה הסמויה שנמשכה כחצי שנה, נפתחה לאחר שחברת האשראי ישראכרט קיבלה תלונה מחברת מאסטרקארד העולמית על שאזרחים אמריקאים הנושאים כרטיסי אשראי של החברה, חויבו בעקבות רכישות שונות שבוצעו בצפון הארץ.

במהלך החקירה התברר שחברי הכנופיה נהגו לדווח על כרטיסי אשראי שהיו ברשותם כאילו נגנבו והצמידו נתונים של כרטיסי אשראי של אזרחים אמריקאים על גבי הפס המגנטי שבכרטיסיהם. בדרך זו הם ביצעו רכישות שונות שכללו מכשירי טלפון נייד, בילוי במסעדות ורכישת מוצרים שונים. ראש מפלג ההונאות במחוז הצפוני, רב-פקד אהרון גלאור, אמר לוואלה! חדשות כי "החבורה יצאה למסעי קניות פרועים שכללו מוצרי חשמל וחיו בעקבות מעשיהם ברמת חיים מאוד גבוהה".

גלאור הוסיף כי חברי הכנופיה נעצרו בין היתר מאחר שלא נהגו בכללי זהירות ותועדו לא אחת במצלמות שהוצבו בחנויות בהן הם ביצעו עסקאות. כמו כן היו בידי החוקרים שמותיהם של המעורבים, מאחר שאלה לא שונו בכרטיסי האשראי שבהם השתמשו. רב-פקד גלאור ציין כי מבין שמונת החשודים, נעצרו רק שבעה ובהם חייל בשירות סדיר ובן מיעוטים מחיפה. בחיפוש בבתיהם מצאו השוטרים רכוש רב, שלפי החשד נרכש באמצעות כרטיסי האשראי המזויפים. השבעה יובאו בצהריים להארכת מעצר בבית משפט השלום בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully