וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי הרב דב ליאור: "השמאל פתח בי"ס להסתה"

מוטי לוי

14.2.2011 / 0:18

בתגובה לקריאתם של אנשי רוח לחקור את הרב דב ליאור בחשד למעורבות ברצח רבין, תומכיו טוענים כי לא מפתיע שאותם אלה "הנאבקים למען חופש הביטוי של מחבלים, יוצאים נגד גדול הדור"

מקורביי הרב דב ליאור הגיבו הלילה (שני) על קריאתם אל אנשי רוח לחקור את מעורבותו של הרב ברצח רבין. "אנו לא מתפלאים שאותם אנשי השמאל הנאבקים למען חופש הביטוי של מחבלים וזכות ההפגנה של פורעי בילעין וניעלין, יוצאים נגד חופש הביטוי של גדול הדור ומבקשים למנוע השמעת דעת תורה". מקורביו הוסיפו עוד כי "שוב רואים כי מי שמרחם על אכזרים סופו שמתאכזר לצדיקים".

"השמאל בישראל, שפתח בית ספר להסתה נגד חיילי צה"ל ומפקדיו בשם חופש הביטוי, רוצה לסתום את הפה לגדול ישראל הרב ליאור", אמר ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) בתגובה לעצומה. בן ארי הוסיף עוד כי "כדאי שהשמאל שהסית נגד מתנחלים ישטוף את הפה לפני שהוא שולח יד לחתום על עצומות".

שורת אנשי רוח ישראלים קראה לפתוח בחקירה נגד דב ליאור, הרב של קריית ארבע, בחשד למעורבות ברצח ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין וכן ב"מעורבות בכל מעשי הרצח של המחתרת היהודית". בין החותמים על הקריאה נמצאים הסופרים סמי מיכאל, יהושוע סובול ויורם קניוק, שולמית אלוני, זהבה גלאון וספי רכלבסקי.

"הרב לא עצר והמדינה לא העזה לזוז", נכתב בעצומה. "למרות שברוך גולדשטיין ראה את ליאור כסמכות התורנית למעשיו, ולמרות שלאחר הטבח קבע ליאור ש'ברוך גולדשטיין קדוש יותר מכל קדושי השואה' – הרב לא נחקר; וכך, למרות העדויות על היות הרב ליאור המקור המרכזי לפסקי רודף ומוסר על יצחק רבין – ליאור לא נעצר, לא נשפט וכלל לא נחקר ברצינות על כל אלו".

"הרב המסית והמסרב בעקשנות להיחקר חייב להיות מפוטר מיידית מכל תפקידיו הציבוריים", נכתב עוד. בשבוע שעבר הוציאה המשטרה צו מעצר נגד הרב שסרב להופיע לחקירה על האישור שנתן לספר "תורת המלך" המתיר לכאורה רצח של ערבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully