וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרוזים סמוך לבית גנץ: "לא רוצים רמטכ"ל פחדן"

יהושע בריינר

13.2.2011 / 10:52

פעילות ימין תלו הלילה כרוזים נגד הרמטכ"ל הנכנס בני גנץ על מכוניות הסמוכות לביתו. הכרוזים מגנים את גנץ על מעורבותו של גנץ בפרשת מותו של מדחת יוסוף בקבר יוסף

פעילות ימין תלו הלילה (ראשון) על מכוניות בראש העין כרוזים בגנות הרמטכ"ל הנכנס בני גנץ, סמוך לביתו. זאת בעקבות מעורבותו בפרשת מותו של שוטר מג"ב מדחת יוסוף בשנת 2000 בשכם. בכרוזים נכתב בין היתר: "לא רוצים רמטכ"ל פחדן, לא רוצים רמטכ"ל ברחן!". כמו כן נעשתה פנייה אישית לגנץ בה נכתב: "גנץ, זה הזמן לתקן את המעוות ולהחזיר את השליטה היהודית בקבר יוסף, זה באחריותך. בטרור נלחמים, לא בורחים ולא נכנעים".

אחת הפעילות סיפרה כי בשלב מסוים פנה אליהם אחד ממאבטחיו של גנץ, שהחל להסיר מהמכוניות את הכרוזים. לטענתן, בהמשך אף יצאה אליהן אשתו של גנץ, שכעסה על חלוקת הכרוזים. "היא החלה להתעניין במעשינו ואמרה 'אתן לא יודעות מה הוא עושה למענכן, הוא שמר בחברון ולא ראה את הילדים שלו", סיפרה אחת הפעילות לוואלה! חדשות, "אמרנו לה שאנחנו יודעות מה עשה למען עם ישראל אבל אנחנו רוצות שיחזיר את השליטה היהודית לקבר יוסף. עכשיו הוא הולך להיות המפקד של צה"ל אז שייקח אחריות על הנושא". לאחר דין ודברים של כמה דקות, נפרדו הפעילות מהאישה. לדבריהן, בעצם הגעתן הן סימנו מטרה. "אנחנו פשוט אומרות מראש שאנחנו מקוות שנאהב אותך ושהעם מצפה ממנו שיהיה רמטכ"ל שייפעל כמו שצריך ויחזיר את הנוכחות היהודית לשכם".

מאיר ברטלר מגרעין שכם ויריחו הקורא לחזרה לערים אלה, אמר כי הפעילים לא ינוחו ולא ישקטו עד אשר תחודש הנוכחות בקבר יוסף. "כמובן שלרמטכ"ל בני גנץ יש אחריות לנטישת הקבר ואנו דורשים ומצפים שיפעל מיד עם כניסתו לתפקיד לחידוש הנוכחות במקום. כל עוד קבר יוסף נטוש לא תוסר העננה הזאת שמרחפת מעל ראשו", אמר ברטלר.

פעיל הימין, נעם פדרמן, אמר כי "בטרם מתמנה גנץ לרמטכ"ל עליו להכות על חטא הפקרת חייל לדמם למוות ועל הפגיעה שפגע בכושר ההרתעה של צה"ל. אם לא יעשה כן, אין הוא ראוי להיות רמטכ"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully