וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון פרושאור ימונה לשגריר ישראל באו"ם

פנחס וולף

13.2.2011 / 8:10

סבב מינויים מסתמן במשרד החוץ: שגריר ישראל בבריטניה רון פרושאור ימונה לשגריר באו"ם. את פרושאור יחליף בלונדון היועץ לביטחון לאומי עוזי ארד

שגריר ישראל בבריטניה רון פרושאור ימונה לשגריר ישראל באו"ם, ואילו היועץ לביטחון לאומי עוזי ארד יחליף אותו בתפקיד, כך על פי הערכות במשרד החוץ. על פי ההערכות, המועמדים להחליף את ארד בתפקיד הינם המזכיר הצבאי של ראש ממשלה לשעבר האלוף במיל' מאיר כליפי, או מפקד המכללות בצה"ל לשעבר, האלוף במיל' יעקב עמידרור.

פרושאור יחליף את השגריר הזמני מירון ראובן, שהחליף את השגרירה באו"ם בשנים האחרונות, גבריאלה שלו. פרושאור שימש כמנכ"ל משרד החוץ בין השנים 2004-2006, ומשנת 2007, כיהן כשגריר ישראל בלונדון.

השר להגנת הסביבה גלעד ארדן הודיע בתחילת החודש לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר החוץ אביגדור ליברמן, על כך שהוא החליט שלא להתמנות לשגריר ישראל באו"ם ולהמשיך בתפקידו כשר להגנת הסביבה וכשר המקשר בין הממשלה לכנסת.

ארדן הודה לשניים ואמר כי "היה מדובר בהחלטה קשה, בין שני תפקידים מאתגרים המהווים שליחות לאומית. ייצוג ישראל באו"ם הציב בפניי יעדים מדיניים והסברתיים מאתגרים, אולם לבסוף גברה מחויבותי לסביבה ורצוני העז להשלים את הרפורמות הסביבתיות, העתידות לשנות את פניה של ישראל, ביניהן מהפכת המחזור והפרדת הפסולת, פיתוח שרשרת הפארקים המטרופולינים לאורכה של ישראל, יישום חוק אוויר נקי והפחתת זיהום האוויר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully