וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטכ"ל נפרד מאשכנזי: אפילו ברק יגיע

יהושע בריינר

13.2.2011 / 3:27

הערב יבוא לסיומו סבב הפרידה המתוקשר: אחרי כמעט 40 שנות שירות, המטכ"ל ייפרד ממפקדו, רב אלוף גבי אשכנזי. רה"מ יגיע, גם שר הביטחון ברק, ואפילו רמטכ"ל צבא ארה"ב, מייקל מאלן

אחרי קרוב ל-40 שנות שירות, ארבע שנים כרמטכ"ל ואינספור טקסי פרידה, ייפרד הערב (ראשון) המטה הכללי וצה"ל כולו מרב אלוף גבי אשכנזי, באירוע הפרידה הרשמי שייערך באוניברסיטת תל אביב. האירוע יתקיים שעות ספורות לאחר שהממשלה תאשר את מינויו של מחליפו של אשכנזי, אלוף בני גנץ, וערב משמר הכבוד שייערך לאשכנזי מחר בקריה בתל אביב. באירוע הערב ייטלו חלק גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וגם שר הביטחון, אהוד ברק, שיגיע על רקע הסכסוך המתוקשר בינו לבין אשכנזי.

מי שעוד צפוי להגיע לאירוע הוא ראש המטות המשולבים של צבא ארצות הברית, אדמירל מייקל מאלן, שינחת היום בישראל במיוחד על מנת להיפרד מהרמטכ"ל הישראלי. השניים שמרו על קשר קרוב במהלך כהונת אשכנזי, קשר שכלל בין היתר גם שיחות טלפון שבועיות. מאלן צפוי בהזדמנות זו להיפגש גם עם הרמטכ"ל הנכנס גנץ, ולדון עמו על ההתפתחויות האחרונות במצרים.

האירוע באוניברסיטת תל אביב צפוי לסיים סבב ארוך ומתוקשר של פרידות שעורך אשכנזי מצה"ל. ביום שני ייערך לו, כאומר, משמר כבוד, לאחר שגנץ יועלה לדרגת רב אלוף בטקס במשרד ראש הממשלה בירושלים. לאחר מכן ייצא אשכנזי ברכבו בפעם האחרונה מהקריה (עד שיזומן לשירות מילואים, כמובן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully