וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת זרה מהודו חשודה בהתעללות בקשישה

איילה חננאל

12.2.2011 / 13:31

מטפלת בת 23 מהודו נעצרה בחשד שהתעללה בקשישה בת 82 בה טיפלה. בנה התקין מצלמות בביתה בעקבות חשדותיו: "אם לא היינו קולטים את המטפלת בעת המעשה, בעוד חודש אמא לא הייתה בחיים"

נתינה זרה בת 23 מהודו, שעבדה בישראל כמטפלת בקשישה בת 82, תובא להארכת מעצר הערב (שבת) בחשד שהתעללה בקשישה במהלך שלושת החודשים האחרונים. בנה של הקשישה התלונן אתמול למשטרה בתחנת לב תל אביב וסיפר על חשדותיו. לטענת המשטרה, המתלוננת שנחקרה קשרה את עצמה לחלק מהמעשים.

לדברי בנה של הקשיה, הוא הגיש את התלונה לאחר שהתעורר בו החשד כי המטפלת אינה נוהגת באמו כראוי. בשל כך החליט הבן להתקין מצלמות בדירת בקשישה, ואלו תיעדו את הצעירה מכה את הקשישה בגבה. הבן סיפר כי במהלך החודשים האחרונים שברה אמו את ידה והתגלו על גופה סימנים כחולים, שלפי החשד נגרמו כתוצאה מההתעללות.

הבן סיפר כי מדובר במטפלת שדאגה לאימו בשנתיים האחרונות. "זה התחיל בכך שאמי שברה את היד, והמטפלת טענה שזה קרה כתוצאה מנפילה", טען. "חודש לאחר מכן מצאנו את אמא שלי עם פנים כחולות ונפוחות ולקחנו אותה לבית החולים. גם במקרה הזה טענה המטפלת שהיא נפלה וחודש אחרי זה שוב הייתה לאמי חבלה בעין".

בשלב זה החליט הבן, שהתקין מצלמות נסתרות בביתה של אמו, לעקוב אחר התנהלותה של המטפלת. "ביום חמישי האחרון כשהייתי מול המחשב ראיתי שאמא שלי ערה ופתאום המטפלת נכנסה לחדר, הושיבה אותה ונתנה לה סתירה ממש חזקה. פשוט רואים איך היד שלה מתעופפת עליה. בשביל לא לעורר חשד המתנו עד הבוקר, אז הגעתי לבית אמי עם אשתי וילדי והתעמתי עם המטפלת, שתחילה הכחישה אך לבסוף הודתה ואמרה כי עשתה זאת משום שהייתה עצבנית. אמא שלי היא אישה סיעודית לחלוטין ששוקלת רק 30 קילו ומכה אחת לא נכונה – וזהו. אם לא היינו קולטים את המטפלת בעת מעשה, בעוד חודש אמא לא הייתה בחיים", טוען הבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully