וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שליש מהמאסר: הירשזון יצא לחופשה מהכלא

עידן אבני

11.2.2011 / 14:42

לאחר שהשלים שליש מתקופת מאסרו, יצא היום שר האוצר לשעבר, אברהם הירשזון, לחופשה ראשונה מהכלא. הירשזון, שהורשע ב-2009 בגניבה, יזכה מעתה לחופשות תקופתיות מהכלא

יח"צ - חד פעמי

צילום: גלעד שושן
עריכה: יותם בן דוד

שר האוצר לשעבר, אברהם הירשזון, יצא היום (שישי) לחופשתו הראשונה מהכלא. השר, שהורשע ב-2009 בגניבת מיליונים מכספי הסתדרות העובדים הלאומית ועמותת ניל"י, זכה לחופשה של 48 שעות, הראשונה מאז שנכנס לכלא חרמון.

שני בניו של הירשזון הגיעו לכלא הבוקר על מנת לקבל את פניו של אביהם, שנראה כחוש וסירב לדבר עם התקשורת. הירשזון נשלח למאסר של 5 שנים ו-5 חודשים, ומשהשלים שליש מתקופת מאסרו, יזכה מעתה לחופשות תקופתיות.

אברהם הירשזון. משה אסרף, ג'יליס
חופשה ראשונה מהכלא. הירשזון/ג'יליס, משה אסרף

ביוני 2009 הורשע אברהם הירשזון בגניבה של כ-2 מיליון שקל מהסתדרות העובדים הלאומית ועמותת ניל"י, בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, במרמה והפרת אמונים בתאגיד, בהלבנת הון וברישום כוזב במסמכי תאגיד. נוסף על תקופת המאסר הממושכת, הירשזון גם נדרש להחזיר כ-450 אלף שקלים מהכסף שגנב.

השופטת ברכה אופיר-תום אמרה בזמן הקראת גזר הדין במשפטו כי "המסר החייב לצאת מבית המשפט בנסיבות עבריינות של אנשי ציבור, צריך שיהיה חד ובהיר, כי גם איש ציבור רם דרג, המנצל לרעה את מעמדתו ואת האמון שניתן בו, צפוי לגינוי והוקעה, לצד עונש מהותי, שאיננו שונה מעונשו של עבריין מהשורה".

אברהם הירשזון. משה אסרף, ג'יליס
שני בניו הגיעו לכלא הבוקר על מנת לקבל את פניו של אביהם. הירשזון/ג'יליס, משה אסרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully