וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית שדרות הזמין את מקבילו מעזה לביקור

רמי שני

10.2.2011 / 16:36

ראש עיריית שדרות, דוד בוסקילה, העביר מכתב לעמיתו מעזה, ג'עבר אבו רמאדן והזמין אותו לביקור בישראל. "אנחנו צריכים להיות אנשים אמיצים למען השלום"

ראש עיריית שדרות, דוד בוסקילה, העביר אחר הצהריים (חמישי) מכתב לעמיתו מעזה, ראש העיר ג'עבר אבו רמאדן, בו הזמין אותו לביקור בישראל. הוא עשה זאת באמצעות נציבת האו"ם לזכויות אדם המבקרת בישראל, ד"ר נבנתם פילאי.

"כתבתי לו, שאנחנו צריכים להיות אנשים אמיצים למען השלום, למען הילדים ולמען הדורות הבאים", סיפר בוסקילה. "לנו אין סמכות לדבר על מדיניות חוץ או על ביטחון. אבל אנחנו יכולים לדבר על פעילות משותפת, כדי שהחיים יהיו יותר טובים ושקטים. למצות מחשבה על איכות החיים של התושבים, מעבר לגבולות השנאה והיריבות". במכתבו, הזמין בוסקילה גם את ילדי עזה לביקור בשדרות, בתקווה לקבל הזמנה דומה מעמיתו הפלסטיני.

נציבת האו"ם הגיעה אחר הצהריים, לאחר עיכובים רבים, לשדרות וביקרה במקומות שהפכו למוקדי עליה לרגל עבור שגרירים בין לאומיים, בהם מערום רקטות הקסאם הנמצא במשטרת העיר ובמשחקייה הממוגנת. היא נפגשה עם בכירי העירייה ועם ילדי העיר, שהציגו בפניה ריקוד המוקדש לגלעד שליט, קראו לה מכתבים שנשלחו לגורמים שונים, בהם מתארים הילדים את החיים בעיר תחת איום הרקטות וסיפרו לה על המציאות שאותה הם מכירים מאז שנולדו.

הנציבה הבטיחה להם לפעול כדי להחזיר לעיר את השקט: "מה שאני אוכל לעשות למען הילדים אני אעשה", אמרה הנציבה, טרם שיצאה לערוך ביקור גם בעיר עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully