וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתול ניטשה מוצא אהבה?

עובד אלחליבי | צילום: Shutterstock

12.2.2011 / 11:10

בין סמטאות מטונפות וריח בשר שנשחט, ניטשה וחברה טובה התענגו על כל מה ששוק הכרמל מציע לזוג חתולים תל אביביים בלילות. משהו קרה על גג מבודד, חם ומעשן לפני שהירח עלה מכיוון הים

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

ניטשה ונוצ'ו שיחקו במשחק האבטיח. הכללים: מוצאים אבטיח גדול וסגור, כל חתול בתורו נועץ ציפורניים באבטיח עד שהוא נשבר, החתול הראשון שמצליח לשבור את האבטיח לשניים, הוא המנצח. ניטשה נעץ את ציפורניו הארוכות והחדות, אבל האבטיח רק נסדק, הוא הצמיד את האף שלו לחור באבטיח ורחרח, הוא לקלק את המיץ שנזל מהאבטיח, נוצ'ו הצטרפה אליו וליקקה גם, אווויי איזה אבטיח טעים ומתוק. נוצ'ו קפצה על האבטיח וניסתה לשבור אותו מלמעלה, אבל האבטיח הסתובב ומייד היא נפלה וליקקה את פרוותה. ניטשה הרים את היד, אבל הוא לא הצליח לאחוז באבטיח שהסתובב והסתובב ועשה לנוצ'ו סחרחורת כמעט. ניטשה לא מתייאש, עושה תעלול ומנפץ את האבטיח על הקיר, האבטיח נשבר סוף סוף ומתבקע.

תשאל כל חתול נבון עם זנב מורם איפה הכי כדאי לחיות בתל אביב והוא יענה לך בלי להתבלבל: בשוק הכרמל. רק בשוק, החתול יכול לעשות תעלולים נאים ולקבל אוכל בשפע: דגים, זבובים מזמזמים, עכברים, חולדות ועכבישים תלויים על התקרה - מעדנים!

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

נוצ'ו מרחיקה אויבים

שתיים בלילה, שוק הכרמל. במהלך היום מכרו כאן פירות וירקות ועוד עברו בכביש הצר והמטונף אלפי אנשים. בלילה עוברים כאן בקושי כמה עובדים זרים. הכביש מריח כולו מבשר שנשחט ונשפך במהלך היום. כל הגשם שירד בעולם, לא יעלים את ריח הדם.

ניטשה ונוצ'ו נוגסים ברעב בתרנגולת שלא בושלה, שלושה חתולים רעבים אחרים מתכננים במקביל מארב על התרנגולת המתה. ניטשה מנסה להבריח אותם אבל הם מתקרבים, נוצ'ו מאיימת עליהם, אבל הם חזקים ובעיקר רעבים. מהר מאוד מתחיל קרב חתולים עם יללות אדירות, אבל נוצ'ו היא חתולה אמיצה ומצליחה לגרש אותם ולהשאיר את הטריטוריה נקייה מפולשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

איומים של רצח וליקוק דם

הם ישנים ביחד, מצטופפים מהקור. על מה הם דיברו? חתולים מתקשרים מעולה גם בלי לדבר. מה הוא חשב עליה? איזה מן יצור היא נוצ'ו עבורו? הוא אהב אותה כידידה, לא משהו קבוע. הם אוהבים לישון ביחד ולצוד אוכל ביחד, כי יותר כיף לצוד בשניים ולאכול בשניים. הם הסתכלו בקנאה בתרנגול הנשרף, המסתובב לאט על מתקן הצלייה. אם יתקרבו, יקבלו מהרוכל מכה הגונה. הם המשיכו לחפש אוכל בסמטאות השוק ופתאום סכין קצבים אדירה נשלפה. רוצים לאכול אותנו? בשר החתולים שלנו טעים? לא, זה את התרנגולת שהם רוצים לחתוך. הטבחית מניפה את הסכין החד וראשו של התרנגול הותז, דם אדום נשפך מצווארו המדמם. שחיטה כשרה. הם התקרבו לשלולית וליקקו את הדם מהריצפה. מיאו.

ריצה על הגגות בלילה

ניטשה ונוצ'ו טיפסו על הגג, חיפשו גג מבודד, חם ומעשן. הם קיפצו בין הגגות עד שמצאו אחד עם ארובה. איזה פרווה אלוהית יש לך נוצ'ו! איזה שפם שטני יש לך ניטשה! מהשמיים, נראה כאילו הם התאחדו, כאילו היה מדובר ביצור אחד. על גגות תל אביב משהו קורה הלילה. הם התענגו אחד על השני, אחר כך הצמידו את שני ראשיהם ועצמו עיניים. הרוח ליטפה את פרוותם והארובה חיממה את גופם. הירח עלה פתאום מכיוון הים. אורו החזק והבוהק העיר אותם. הם הרימו את ראשם להסתכל על הירח. נוצ'ו חשבה שהלילה הזה קסום, ניטשה חשב שהוא רוצה שנוצ'ו תעשה לו ילדים. ארבעה או חמישה חתלתולים ורודים. השמיים התמלאו כוכבים והם דמיינו עכברים בצורת הכוכבים, איזה חלק הכי טעים בעכבר? הרימו יד וניסו לתפוס את העכבר, אבל הוא ברח למקום אחר, הם דמיינו גם עכביש גדול והצביעו עליו ואז ראו דג ששוחה בשמיים. הם דימדמו ושמעו את תנועת הכוכבים, כי חתולים מסוגלים לשמוע את קולות האדם, אבל חכמים מספיק כדי להקשיב גם לקולות השמיים. ואנחנו, אוהבי החתולים, מעדיפים לפעמים להתנתק מקולות האדם ולשמוע את קולות החתולים.

  • עוד באותו נושא:
  • חתולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully