וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושארף: הודו אחראית לטרור בקשמיר

5.2.2002 / 12:31

נשיא פקיסטן בהצהרה לכבוד "יום הסולידריות עם קשמיר": "אין לצפות מתושבי קשמיר להישאר חסרי מעש לנוכח ה'טרור הממשלתי' ההודי"; קרא לפתרון המחלוקת בדרכי שלום

נשיא פקיסטן, פרבז מושארף, מאשים את הודו ב"טרור ממשלתי" בחבל קשמיר. בהצהרה שפירסם לכבוד "יום הסולדיריות עם קשמיר", האשים מושארף את הודו בניסיון "להוליך שולל את הקהילה הבינלאומית על ידי הצגת מאבקם של תושבי קשמיר כטרור".

מושארף הוסיף, כי אם תושבי קשמיר נאלצו להאבק נגד הכיבוש ההודי בעשור האחרון, זוהי אשמתה של הודו. "לא ניתן לצפות משום אדם שמכבד את עצמו להישאר חסר מעש בשעה שבני משפחתו וחבריו נהרגים, מעונים ונשדדים, בהשפלה מהסוג הגרוע ביותר באמצעות טרור ממשלתי", אמר מושארף. לדבריו, החבל השנוי במחלוקת הפך למוקד חיכוך המאיים על היציבות האזורית והעולמית.

מושארף ציין, כי פקיסטן מעוניינת בפתרון המחלוקת עם הודו בדרכי שלום. "אני מנצל את ההזדמנות לקרוא שוב להנהגת הודו לשבת עימנו לשולחן המו"מ", אמר מנהיג פקיסטן. עם זאת הבהיר הגנרל: "שלא יהיה ספק, פקיסטן תמשיך להגיש את מלוא הסיוע הדיפלומטי, הפוליטי והמוסרי לתושבי קשמיר במאבקם הצודק למען זכותם לקבוע בעצמם את גורלם". סי.אן.אן דיווח, כי בהמשך היום, הנקבע כחג לאומי במדינה, צפוי מושארף לבקר בחלק של מחוז קשמיר הנשלט בידי פקיסטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully