וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החינוך: סמכויות מנהלי בתי הספר יורחבו

8.2.2011 / 18:42

השר גדעון סער הצהיר כי יביא להחלטת הממשלה הצעה להרחבת הניהול הפדגוגי והתקציבי של בתי הספר והמנהלים. "הקדנציה הנוכחית מסמנת מפנה והיא רצופת רפורמות משמעותיות"

שר החינוך, גדעון סער, הציג לראשונה הערב (שלישי) בכנס הרצליה את יוזמתו להביא להחלטת הממשלה הצעה להעצמת סמכויות של מנהלי בתי הספר.

סער טען כי "אנחנו נעצים את סמכויות המנהל" והסביר כי "בקרוב אביא להחלטת הממשלה הצעה להרחבת מרחב הניהול הפדגוגי והתקציבי של בתי הספר ומנהלי בתי הספר". השר ציין, כי "בשלב ראשון נקיים פיילוט במספר בתי ספר, כבר בשנת הלימודים הבאה. נפעל לאיגוד המשאבים המוקצים לבית הספר ממקורות שונים, נקים ועדת היגוי מלווה לבית הספר, נאפשר למנהל בית הספר גמישות תקציבית להמרת תקציבים, בהתאם לכללים שנקבע".

השר התייחס גם לשיפור כלי הניהול של המערכת והבטיח כי "נקים מערכת מידע במשרד החינוך, שתרכז את נתוני התשומות ותסייע בניתוח הקשר בין תשומות ותפוקות במערכת החינוך". עוד אמר שר החינוך, כי "הקדנציה הנוכחית בחינוך מסמנת מפנה והיא רצופת רפורמות משמעותיות. מערכת החינוך מתחזקת. מונחים היסודות לעשור של התחדשות וצמיחה אחרי תקופה ארוכה של נסיגה ושחיקה".

סער הוסיף ואמר כי הוא "משוכנע שאם נתמיד בכיווני העשייה וגם בהשקעה של השנתיים האחרונות- נצליח, תוך פחות מעשור, להציב את מערכת החינוך הישראלית במקום טוב, מכובד ומוביל, בין מערכות החינוך בעולם. אין לי ספק שהדבר בידינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully