וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של ראש עיריית פ"ת הוארך ב-4 ימים

איילה חננאל

8.2.2011 / 16:30

הוארך בארבעה ימים מעצרו של ראש עיירית פתח תקווה, יצחק אוחיון, החשוד בעבירות שוחד והלבנת הון. אוחיון: "אני עם האמת שלי". סגנו, אוריאל בוסו, שוחרר למעצר בית בן שמונה ימים

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק עריכה: עידן גוראל)

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שלישי) בארבעה ימים את מעצרו של ראש עיריית פתח תקווה, יצחק אוחיון, החשוד בעבירות שוחד. בסיום המעצר ישוחרר אוחיון למעצר בית של עשרה ימים בתנאים מגבילים, הכוללים איסור כניסה לעירייה במשך 30 יום, הפקדת ערבות בסך 10,000 שקלים ואיסור יציאה מהארץ למשך 180 יום.

סגנו של אוחיון, אוריאל בוסו, החשוד גם הוא בעבירות, שוחרר למעצר הבית של שמונה ימים בתנאים מגבילים, הכוללים איסור על כניסה לעירייה למשך 15 יום, ואיסור יציאה מהארץ למשך 180 יום.

בתחילת הדיון טען תחילה אוחיון כי גורמים שונים מנסים להפלילו. "אני עם האמת שלי, חכו ותראו", אמר, ואף הזכיר כי בעבר נחשד בהטרדה מינית, ותיק החקירה נגדו בנושא זה נסגר. עו"ד ציון אמיר, המייצג את אוחיון אמר כי "כנראה שהחקירה מורכבת ומסועפת וכנראה שהיא נמשכת זמן רב והתנהלה באופן סמוי. מר אוחיון משתף פעולה עם חוקריו והוא כופר בכל החשדות המיוחסים לו. הוא מכחיש כל קשר פסול או מושחת עם האנשים לגביהם נחקר".

חקירת המשטרה עוסקת בין היתר גם בנוגע לבחירות לראשות העיר

אוחיון, בוסו ועובדים נוספים בעירייה, נעצרו הבוקר בתום חקירה סמויה שנוהלה על ידי שוטרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) - להב 433. לאוחיון, בוסו ולשאר המעורבים מיוחסים חשדות חמורים הכוללים לקיחת שוחד, תיווך בשוחד, קבלת דבר במרמה ועבירות לפי חוק איסור להלבנת הון. אוחיון חשוד כי במהלך השנים 2005-2011 לקח שוחד מאנשי עסקים ובתמורה קידם עבורם אינטרסים שונים בעירייה.

חקירת המשטרה עוסקת בין היתר גם בנוגע לבחירות לראשות העיר, שהתקיימו בסוף שנת 2008. ביאח"ה חושדים, כי אז קיבלו החשודים כספים אסורים וטובות הנאה במהלך הבחירות ולאחריהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully