וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלחץ בימ"ש, הילד לא העיד נגד הגבר שתקפו מינית

8.2.2011 / 16:46

בן 10 שהותקף מינית ע"י בן זוגה לשעבר של אמו היה אמור להעיד היום במשפט, כאשר התוקף צופה בו בווידאו. השופטים ביקשו למנוע ממנו את הצורך להעיד, הצדדים הגיעו להסדר והתוקף הורשע

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה הרשיע היום (שלישי) גבר בן 39 מבאר שבע, שהודה בביצוע שורה של מעשי סדום ומעשים מגונים בבנה של בת זוגו לשעבר. ההסדר בין הצדדים הושג בעקבות לחץ השופטים, ובכך נמנע מהקורבן, ילד בן 10, הצורך לעלות לדוכן העדים.

כתב האישום המקורי בפרשה הוגש לפני כחודשיים, באמצעות עורכת הדין יעל זליג מפרקליטות מחוז מרכז, ובו נטען כי הנאשם תקף את הילד מינית בעת שהשגיח עליו. כמו כן, הוא הואשם גם בעבירות של התעללות ותקיפת קטין. כפי שפורסם הבוקר בוואלה! חדשות, הילד אמור היה להעיד היום נגד הנאשם. כדי לאפשר את העדות ללא נוכחות הנאשם, הועבר הדיון לבית המשפט המחוזי בתל אביב, שם ניתן לשדר את העדות מהאולם באמצעות שיחת ועידה מצולמת, כאשר הנאשם צופה בעדות מחדר אחר באמצעות וידאו.

הילד הגיע לאולם בלווית אמו, ואף התמקם כבר בדוכן העדים, כאשר השופטים - מנחם פינקלשטיין, ליאורה ברודי ורמי אמיר - ביקשו מהצדדים לנסות ולהגיע להסדר טיעון. הילד הוצא מהאולם, ולאחר מספר שעות של דיון אכן הגיעו הצדדים להסדר, שקיבל את אישור האם, לפיו נמחקו עבירות התקיפה וההתעללות, וצומצמו מספר עבירות המין. עם זאת, הצדדים לא הגיעו להסכם לגבי העונש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully