וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי נגד נתניהו: "להתפכח מהעיוורון החברתי"

בעקבות גל ההתייקרויות במשק קורא יו"ר ש"ס לרה"מ להוביל הוזלה מיידית במחירי הדלק, המים והלחם. "אנחנו ניצבים בפתחה של קריסה". דרעי: "ממשלה שאזרחיה רעבים לא ראויה למשול"

"אנחנו ניצבים בפתחה של קריסה חברתית-כלכלית כוללת, וצריך להתפכח מהעיוורון החברתי. הקיום האישי בסכנה, וראוי לבלום את הצונאמי הזה" - כך אמר היום (שלישי) יו"ר מפלגת ש"ס ושר הפנים, אלי ישי, בהתייחסו לעליית המחירים במשק. ישי קרא לראש הממשלה בנימין נתניהו, להוביל הוזלה מיידית במחירי הדלק, המים והלחם, "גם אם הדבר יאלץ קיצוץ רוחבי במשרדי הממשלה. זו אחריות הממשלה להגן על הציבור".

יו"ר ועדת הכספים של הכנסת, ח"כ משה גפני (יהדות התורה) תקף גם הוא את גל ההתייקרויות, לאחר שנפגש עם ראש הממשלה ודן עמו בנושא. לדבריו, "יש לטפל בצורה מקיפה בכל העלאות המחירים, ולא רק באופן נקודתי בדלק. ההתייקרויות הפכו בלתי נסבלות, ולא נעבור על כך לסדר היום בוועדת הכספים".

יו"ר מפלגת ש"ס והשר לשעבר אריה דרעי, אמר לוואלה! חדשות כי "ממשלה שאזרחיה רעבים ללחם לא ראויה למשול. ממשלה שבהנהגתה הצעירים עובדים קשה ואינם מסוגלים לממן לדירה, לא ראויה למשול". דרעי סירב להתייחס ישירות לחלקה של מפלגת ש"ס ואמר רק כי "כל שרי הממשלה אחראים למצב אליו הגענו. כולל את כולם".

יושב ראש התאחדות הסטודנטים הארצית, איציק שמולי, הביע גם הוא תמיכה גורפת במאבק נגד העלייה במחירים. "הצעירים והסטודנטים בישראל הם נפגעים ישירים של הגזירות האחרונות מבית מדרשו של האוצר", מסר שמולי בהודעתו. "אנו מצטרפים בכל הכוח למאבק על מנת להעניק לחזית החברתית שגובשה רוח גבית צעירה וסוערת. אנו דורשים פתרון אמיתי ולא קוסמטי, לבעיית הדיור ולעצירת השתוללות המחירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully