וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מורה בתלמוד תורה תקף מינית את תלמידיו

גלעד גרוסמן

8.2.2011 / 10:23

תושב ירושלים בן 50 שלימד בתלמוד תורה בעיר מואשם בביצוע מעשים מגונים בארבעה מתלמידיו. לפי כתב האישום, המורה נהג להושיב את הילדים על ברכיו ולמשש את איבר מינם

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש הבוקר (שלישי) כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 50, שלימד בתלמוד תורה בעיר, בגין ביצוע מעשים מגונים בארבעה מתלמידיו, בני 9-13. לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יפעת פנחסי מפרקליטות מחוז ירושלים, במהלך ארבע השנים האחרונות נהג הנאשם לקחת ילדים למחסן שבחניה מתחת לביתו, אשר שימש לו כחדר לימוד ושם ביצע את המעשים.

לטענת הפרקליטות, בשנת 2007, כאשר אחד הילדים היה בכיתה ו', נהג הנאשם להזמין אותו לפחות פעם בשבוע למחסן, שם הם למדו, והילד גם שיחק וצפה בסרטים במחשב. הנאשם נהג להושיב את הילד על ברכיו ולהצמיד אותו אל איבר מינו. במשך כשנתיים, הוא גם הזמין את הילד לדירה ברמת גן במהלך שבתות ובשני חגים, ושם מישש את איבר מינו. באותן שנים, הוא גם נהג להצמיד בכוח את ידו של אחיו של הילד הראשון, שהיה בן 9, לאיבר מינו ולומר לו "נראה אותך משתחרר". כאשר הילד היה בן 11, הוא הזמין אותו למחסן, ושם מישש את איבר מינו.

בשנת 2009, נטען בכתב האישום, הזמין הנאשם ילד נוסף, שסיים ללמוד בכיתה ז', למחסן, כדי ללמד אותו לקראת השנה הבאה. הוא הושיב את הילד על ברכיו ומישש את איבר מינו. כמו כן הוא נהג להושיב ילד אחר על ברכיו ולהצמיד אותו לגופו.
לטענת הפרקליטות, כל המעשים בוצעו לשם סיפוקו המיני של הנאשם, שהושג תוך מרמה לגבי מהות המעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully