וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב ליאור: "לא שמענו שחקרו את השמאל על הסתה"

מאות בני אדם מפגינים סמוך לבית רבה של קריית ארבע במחאה על צו המעצר שהוצא נגדו. הרב ליאור יצא אל המפגינים ואמר כי "שום הפחדה לא תמנע מאיתנו לומר את האמת"

מאות מתושבי קריית ארבע והסביבה התקבצו הבוקר (שלישי) סמוך לביתו של רב היישוב, הרב דב ליאור ומקיימים הפגנה במחאה על צו המעצר שהוצא נגד הרב. המפגינים אמרו כי בכוונתם למנוע את המעצר של הרב ושהם "לא יתנו", לדבריהם, "לסתום פיות לרבנים ולתורה". צו המעצר הוצא נגד הרב ליאור לאחר שהוא סירב להתייצב בחצי השנה האחרונה לחקירה, בחשד להסתה לגזענות ולאלימות. זאת בעקבות הסכמה שנתן לספר "תורת המלך", העוסק בדיני הריגת גוי בשעת מלחמה.

הרב ליאור יצא הבוקר אל המפגינים שהתגודדו מסביב לביתו ואמר לתומכיו כי "שום הפחדה לא תמנע מאיתנו לומר את האמת". ליאור הוסיף כי "לא יסתמו לנו את הפה, לא תהיה רדיפה נגד כל אדם שאומר משהו שלא מתאים להשקפת עולם מסוימת. לא שמענו שחקרו את אנשי השמאל שהסיתו נגד המדינה".

אמש הביעו בימין זעם בעקבות ההודעה על צו המעצר שהוצא נגד הרב ליאור. רבים האשימו את הפרקליטות בהתנכלות לרבנים וטענו כי מדובר בשערורייה וכי יש לבטלו לאלתר. יו"ר מועצת יש"ע דני דיין אמר בתגובה כי "צו המעצר שהוצא נגד הרב דב ליאור הוא שערורייתי ומוטב שיבוטל לאלתר. עצם החקירה בשל הסכמה שכתב משוללת יסוד. צו המעצר הוא הוספת חטא על פשע על ידי פרקליטות המדינה ומשטרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully