וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי ליכוד נגד שטייניץ: "רד מהאולימפוס"

פנחס וולף

7.2.2011 / 17:26

חברי סיעת הליכוד תקפו בחריפות את שר האוצר שטייניץ, בעקבות עליית המחירים במשק, ובראשם עליית מחיר הדלק והמים: "אתה פוגע במפלגה"

חברי סיעת הליכוד נגד שר האוצר, יובל שטייניץ: חברי הסיעה תקפו היום (שני) בחריפות את שטייניץ, בישיבת סיעה מתוחה במיוחד שנמשכה מספר שעות, זאת בעקבות עליית המחירים במשק, ובראשם עליית מחיר הדלק והמים.

יו"ר ועדת העבודה והרווחה, ח"כ חיים כץ, פנה במהלך הישיבה לראש הממשלה, בנימין נתניהו ואמר: "בקצב הזה אתה לא תהיה ראש הממשלה בקדנציה הבאה. את הבחירות לא מקיימים בקיסריה. ההתנהלות של שטייניץ הופכת את מעמד הביניים לעני ופוגעת בכוח האלקטורלי של הליכוד". נתניהו נזף בכץ ואמר לו: "תרגיע את צורת הדיבור שלך".

ח"כ דני דנון אמר לשטייניץ: "אתה חייב לרדת מהאולימפוס. הציבור זועק ואתה לא שומע. אחנו מדברים בשם העם, ואתה עדיין לא שומע".

גם השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן, מתח ביקורת על העובדה שבעוד מחירי הדלק עולים, גם מחירי הנסיעה בתחבורה הציבורית מאמירים. "אם חייבים להעלות את מחירי הדלק, צריך לפחות לסבסד את מחירי התחבורה הציבורית, כך זה גם יהיה מקובל יותר על הציבור", אמר.

ראש צוות התגובות של המפלגה, ח"כ אופיר אקוניס, לא חסך את שבטו משר האוצר. "תפסיק להיות עקשן", הוא נזף בו. "בכל פעם שהאוצר מזהה בעיה, הוא תוחב את ידו לכיסו של האזרח. הדבר הזה חייב להיפסק. טעית - תתקן".

שטייניץ עצמו אמר: "רה"מ מקיים דיון ויש צוותים שבוחנים חלופות אבל זה לא פשוט כי התקציב לא יפרץ והגרעונות לא יעלו. אנחנו יכולים להתגאות במה שהיה כאן בשנתיים האחרונות, היינו בצמיחה שלילית והצלחנו למנוע קטסטרופה כמו בארה"ב ואירופה. עצם זה שאנחנו מדברים היום על דלק ומים, זה כי אין בעיה של מובטלים. יש שתי אפשרויות: גיבוי ואחדות או הצטרפות לקמפיין של האופוזיציה. שביבי וסילבן היו שרי אוצר אני לא הצטרפתי לאנטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully