וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט החשוד בהתעללות בילדיו: "הוא חף מפשע"

אריאל נוי

7.2.2011 / 14:12

בימ"ש השלום בחדרה האריך ביומיים את מעצר תושב השרון החשוד בהתעללות בשלושה מילדיו. עורך דינו אמר כי החשוד "מכחיש מכל וכל" את המיוחס לו. גם ילדיו הבוגרים תומכים בגרסתו

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בחדרה האריך בצהריים (שני) ביומיים את מעצרו של האב החשוד בהתעללות משלושה מילדיו. על פי החשד, האיש, אב לשבעה מאזור השרון, נהג להתעלל בשלושה מילדיו בדרכים בוטות.

במהלך הדיון בהארכת המעצר, טען פרקליטו של החשוד, עורך הדין צבי רגב כי מרשו "מכחיש מכל וכל את ההאשמות נגדו. יש לו ילדים לתפארת. הוא מאוד מעורב בחברה, ככל הנראה מדובר בקנוניה פוליטית מכיוון שהוא עוסק בגביית כספים בקהילתו".

בניו הבוגרים של האיש מסרבים להאמין למיוחס לו. לאחר הדיון בהארכת המעצר של אביהם, הם סיפרו כי "מדובר בעלילת שווא, איננו מבינים איך זה קרה. אנחנו מתייצבים לצדו. אבא שלנו מעורב מאוד בקהילה ובשכונה שלנו, ובין היתר הוא מעורב בגביית כספים - אולי מכאן נולדו החשדות האלה. אנחנו בהלם, אבל בטוחים שזה יסתדר בעוד כמה ימים". הבנים הוסיפו כי הם מעולם לא סבלו מהתעללויות כמו אלה שנשמעו בבית המשפט: "חונכנו על ידי אבינו, ומעולם הוא לא השתמש בתיאורים שתוארו. זהו יום עצוב בשבילנו".

בחקירת המשטרה התברר כי ההתעללויות מצדו של האב כללו לפי החשד הענשה של הילדים בגלל התנהגותם הסוררת, לרבות הכנסת פלפל חריף לפיהם ולמקומות אינטימיים בגופם. בנוסף, נהג האב לנעול את ילדיו בחדר השירותים ולכבות את האור, וכן להצליף בהם עם כבל טלפון.

סגן מפקד תחנת חדרה, רמי רז, מסר מוקדם יותר לוואלה! חדשות כי "הגבר נעצר בעקבות דיווח של שירותי הרווחה על דרכי ענישה הגובלות בהתעללות. החשוד נחקר והכחיש את הפרטים, מדובר בחקירה רגישה שכן מדובר בקטינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully