וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי שקלים!

א. ב. דן

13.2.2011 / 10:30

דרכים לפנק את המחמד בעידן המיתון. והפעם: מירי השיננית התל אביבית, או בכינוייה הידוע, "השיננית של הבוהמה"

מדור חי שקלים שקע בתנומת חורף קלה, אבל בבוקר יום א' השמשי הזה הוא הקיץ וחזר אליכם, עם טיפים חורפיים חמימים. והשבוע, ראיינו את מירי שטרן הידועה בכינויה "מירי השיננית", שמלבד קשרה המשפחתי למשוררת חגית גרוסמן, זכתה גם בתואר "השיננית של הבוהמה" ואת מרפאתה בתל אביב פוקדים באורח קבע משוררים, ציירים ומוסיקאים. הסופר רועי צ'יקי ארד יצר בהשראתה את סיפורו הקצר "השיננית", הדן בעלילתו גם בהמצאתה של מירי 2Clean מברשת שיניים ייחודית הנמכרת בחנויות הבריאות המובחרות.

ספרי לי כמה בעלי חיים יש לך?

"ש לי שני תוכים ויש לי כלבה. לכלבה קראו במקור ארנולדה כשהלכתי לצער בעלי חיים וקיבלתי אותה, אז במקום ארנולדה הבן שלי החליט שקוראים לה ארלונדה. לתוכי אחד קוראים "נשכני" ולשני קוראים "יואב" על שם השם של הבן שלי, כי ככה הבן שלי החליט..."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מירי השיננית עם בנה יואב והכלבה ארלונדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתור מצחצח קבוע של 2Clean אפשר מידע נוסף למי שטרם ניסה?

"השיטה המקובלת בעולם זו שיטה שבה צריך להניח את המברשת בזווית של ארבעים וחמש מעלות בין החניכיים בשן אבל זו שיטה שהיא לצערי הרב לא ניתנת לביצוע, כי היד האנושית היא לא מכונה ולדייק בארבעים וחמש מעלות קשה מאוד. גם שלושים ושתיים שיניים, גם בצד החיצוני וגם בצד הפנימי. 2CLEAN למעשה נותנת את הפתרון לבעיות חניכיים ומניעה של עששת בשיניים. זה מצחצח את שני הצדדים של השן בארבעים וחמש מעלות ולאחר מכן מניחים אותה בתשעים מעלות כאשר הם משתמשים בה לצחצוח החריצים של השיניים. אני רואה תוצאות יומיומיות שאנשים באים אלי, כמעט תשעים אחוז מהאוכלוסייה עם בעיות של דלקות בחניכיים. הפתרון הוא מיידי-תוך ארבעה ימים רואים את התוצאות והשיפור. אני בעצמי כל פעם מתפלאת ומתלהבת מחדש שאני רואה את האנשים שחוזרים אלי אחרי שהיה להם מחלה או דלקת, הם מחייכים אלי עם פה בריא, הם בלי דימומים, בלי ריח- הם מאושרים ואני מאושרת לא פחות מהם."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טיפ מס' 1 של מירי השיננית: הכינו סוודר לכלבכם!

"אפשר לקחת שרוול של סוודר ישן, לגזור לעשות שני חורים ולהוציא את שתי הרגליים הקדמיות ולהלביש. לכל כלב יכול להיות נעים ולא יהיה קר. הימים מאוד קרים ורצוי לא להוציא כלב בלי סוודר כי זה יכול לשמש לו הגנה ושלא יתקרר."

כלב. ShutterStock
מלטז לבן בסוודר ביום קר. מירי השיננית ממליצה/ShutterStock

טיפ מס' 2 של מירי השיננית: עשו מעיל לכלבכם הקטן עד הבינוני!

"אם הכלב קטן עד בינוני, לקחת שקית של סופרסל ולעשות שני חורים ולשים את זה על הסוודר ומאחורנית למטה בשקית פשוט לגזור את זה שיהיה פתח לזנב. אפשר לעשות גם חור קטן בקצה לזנב שהשקית לא תעוף קדימה."

טיפ מס' 2.1 של מירי השיננית: עשו מעיל לכלבכם הגדול!

"גם לכלבים גדולים יש את השקיות של פחי האשפה הגדולים, אבל עדיף לא להכניס את הזנב – בלי זנב ולגזור את התחתית של השקית ושיהיה פתח, ולהדק לתוך הסוודר. להכניס בשוליים את השקית ואז כל הגוף שלו מוגן. בשקית ניילון, אפשר לעשות את זה הפוך במקום שסגור לעשות חור לראש ושתי הרגליים בשקית ואז לא צריך לגזור שום דבר, להשאיר את הפתח האחורי פתוח."

וטיפ בונוס מאת מירי השיננית

"שימרו תמיד שקית מקופלת בכיס, למקרה של גשם."

מירי השיננית, רח' בלוך 7, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully