וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: ברק לא יגיע היום לוועדת החוץ והביטחון

פנחס וולף

7.2.2011 / 8:41

שר הביטחון זומן לתת הסברים לסערת מינוי הרמטכ"ל, אך בסופו של דבר דחה השתתפותו בוועדת המשנה של ועדת החוץ והביטחון בגלל נסיעה לארה"ב. בוועדה טוענים: הוא אישר אתמול השתתפות

כינוסה של ועדת המשנה של ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, שהיה אמור להיערך הבוקר (שני) נדחה, ככל הנראה לשבוע הבא. זאת לאחר ששר הביטחון אהוד ברק הודיע לנציגי הוועדה כי בשל אילוצי לוח זמנים, אין באפשרותו להשתתף בדיון. הוועדה הייתה אמורה לעסוק בסערת הליך מינוי הרמטכ"ל ה-20 של צה"ל וברק זומן אליה כדי להסביר, בין היתר, את השגותיו בכל הקשור לתפקודו של הרמטכ"ל היוצא, רב-אלוף גבי אשכנזי.

בתוך כך, התפתחה מלחמת גרסאות בין הוועדה לבין לשכתו של שר הביטחון. ביום רביעי שעבר הודיע ברק כי הוא ישמח להופיע בפני הוועדה ולהסביר את עמדותיו בנוגע להליכי מינוי הרמטכ"ל. לאחר מכן, שר הביטחון הודיע כי הוא מסרב להגיע לדיון. אתמול הודיעה הוועדה כי ברק אכן מוכן להגיע לוועדת המשנה, אך לא להופיע בפני המליאה כולה.

מנגד, בלשכת ברק מסרו הבוקר גרסה שונה. בלשכה טוענים, כי כבר אתמול הודיע ברק כי בשל נסיעתו הצפויה הערב לארצות הברית, הוא לא יוכל להשתתף בדיון הוועדה. מלשכת ברק נמסר כי "ברק לא אישר אתמול את השתתפותו בוועדת המשנה. בשיחה שהסתיימה אתמול בערב בין ברק, יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ שאול מופז ויו"ר הכנסת ראובן (רובי) ריבלין, סוכם כי ברק יופיע בפני ועדת המשנה ביום שלישי הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully