וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלבי קרס רוססו באוהל מחאה לשחרור שליט

רמי שני

7.2.2011 / 7:25

באוהל המחאה בצומת קמה למען החזרת החייל החטוף נמצאו כתובות נאצה וצלבי קרס. לדברי מקים האוהל, האחראים למעשה ניסו אף להצית את המקום. המשטרה פתחה בחקירה

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג. עריכה: יאיר דניאל)

אלמונים ריססו הלילה (שני) צלבי קרס על שלטים באוהל מחאה למען החזרתו של החייל החטוף גלעד שליט בצומת בית קמה. לדברי עדי ראייה, במקום רוססו גם כתובות נאצה. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע, אולם נכון לשעה זו טרם נעצרו חשודים.

צלבי קרס רוססו על אוהל המחאה למען שחרור גלעד שליט בצומת בית קמה, פברואר 2011. אלברטו דנקברג
הסיבות שהובילו למעשה לא ידועות/אלברטו דנקברג

השייח סאלם אל-הוזייל , שהקים את אוהל המחאה בצומת בית קמה, אמר כי האלמונים ניסו להשחית לחלוטין את אוהל המחאה שהקים. לדבריו, "הם שפכו חומר דליק וניסו לשרוף אותו אבל בגלל שהיה רטוב מהגשם הם לא הצליחו. כשבאתי ראיתי צלבי קרס על השלטים".

אל-הוזייל פועל באחרונה באופן נמרץ ליצור מחאה שתוביל להחזרת גלעד שליט. הוא הקים את האוהל בצומת בית קמה אחרי שנדד עמו בין יישובי הבדואים בנגב וקיים בו התייעצויות עם פלגים שונים בחברה הבדואית ובין יהודים וערבים. בעבר הגיע אל-הוזייל עם מאהל המחאה שלו למעבר ארז, שעה שעברו שם דיפלומטים מערביים לשטח הרצועה.

המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע, ובין היתר נבדקת האפשרות שמדובר במעשה של צעירים משולחי רסן ללא כוונה לפגוע בפעילות המחאה, ומנגד נבדקת האפשרות שמדובר במעשה שכוון ישירות נגד המחאה. כמו כן, לא נשללת האפשרות שכוונת העומדים מאחורי המעשה הייתה להעלות מחדש את עניין שליט לסדר היום הציבורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully