וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השריפה באיקאה: "לא שוללים חשד להצתה"

אריאל נוי

6.2.2011 / 15:43

יממה אחרי השריפה בחנות ליד נתניה, המשטרה החלה בחקירה מאומצת בניסיון להבין כיצד פרצה. ההערכה הראשונית היא שמדובר בכשל טכני, אך לדברי החוקרים כל האפשרויות פתוחות

יח"צ - חד פעמי

(צילום: אבי כהן, דניאל בוק, שלומי גבאי; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

משטרת נתניה ותחנת כיבוי האש בעיר החלו היום (ראשון) בחקירה מאומצת לבדיקת השריפה אתמול בחנות איקאה סמוך למחלף פולג. מחקירה ראשונית מסתמן, כי הגורם לשריפה הוא כשל טכני, אולם הן במשטרה והן במערך הכיבוי לא פוסלים חשד להצתה.

"אנחנו בודקים את כל האפשרויות. הכל יכול להיות: חשד לרשלנות חשד לכשל טכני וחשד להצתה", סיפר לוואלה! חדשות מפקד שירותי הכבאות בנתניה, טפסר יצחק שילן. "נכון להיום נראה כי היה כשל טכני באחת מערכות הכיבוי המרכזיות בגג המבנה, אך אנחנו עדיין לא פוסלים אפשרויות אחרות".

גורמים במשטרה אומרים כי אין עדיין חדש בנוגע לחקירה, וכרגע בעיקר מנסים למצוא ראיות שיבהירו את התמונה. מכיוון שהמקום כולו נשרף, קשה לדבריהם למצוא ראיות לגורמי השריפה.

"אנחנו אוספים את השאריות, רואים את התמונות הקשות. אוספים את כל הממצאים אין הערכות בינתיים", אמר מנכ"ל איקאה בישראל, שלומי גבאי. "נלמד את הכשלים שהיו, אם היו, ואנחנו מושיטים יד פתוחה למשטרה ולכיבוי בעזרה לחקירה. הדאגה העיקרית שלנו כרגע היא רווחתם של 400 העובדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully