וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: קצין משטרה בדימוס מכר נשק במרמה

רמי שני

6.2.2011 / 13:23

סנ"צ יעקב סימנה, בן 69 מנתיבות, מואשם כי ניצל רישיון שקיבל להקמת חברת שמירה, בכך שדיווח על לקוחות שרכשו ממנו נשק כעובדים בחברתו. סימנה טוען כי פעל לפי החוק

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד סגן ניצב בדימוס יעקב סימנה, בן 67 מנתיבות, בגין סחר בנשק תוך ניצול רישיון שקיבל להקמת חברת שמירה. סימנה מואשם ב-17 עבירות של מכירת נשק, קבלת דבר במרמה וקשירת קשר לביצוע פשע.

לפי כתב האישום, סימנה רשם את לקוחותיו כעובדיו בחברת השמירה, על מנת להקל על העברת הנשק לידיהם. סימנה הכחיש כי עבר בכך עבירה וטען כי פעל לפי החוק.

המשטרה החלה בחקירת המקרה עם הגעת מידע לפיו סימנה העביר דיווחים כוזבים על העסקת עובדים. במהלך החקירה הסמויה של המשטרה נאספו ראיות כלפי מספר רב של אנשים שרכשו ממנו כלי נשק תמורת אלפי שקלים. במשטרה מאמינים כי סימנה הסדיר עבור לקוחותיו את רישיון הנשיאה, לאחר שדיווח כי הוא מעסיק אותם, למרות שבפועל לא כך היה הדבר.

בשבוע שעבר נעצר סימנה יחד עם 23 חשודים ברכישת כלי נשק ממנו. מכתב האישום עולה כי עדותם גיבתה את הטענות כלפי סימנה. בסוף השבוע הועבר סימנה למעצר בית כשעל גופו אזיק אלקטרוני. כתב האישום שהוגש נגדו כולל 17 סעיפים של מכירת נשק וביצוע עבירות נשק, וכן קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully