וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבקר: "הבדיקות בפרשת גלנט ממצות לחלוטין"

קובי מנדל

6.2.2011 / 11:56

במהלך סיור בקיבוץ בית אורן במסגרת בדיקת אירועי השריפה בכרמל, אמר השופט בדימוס לינדנשטראוס, כי חקירתו בנושא פרשת האלוף גלנט הייתה ממצה, אך זכותו של גלנט למתוח עליה ביקורת

מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס התייחס בצהריים (ראשון) לפרשה הנוגעת לאלוף יואב גלנט, ואמר כי חוות הדעת השונות והבדיקות בפרשה הינן "ממצות לחלוטין". במהלך סיור שערך עם אנשי צוותו בקיבוץ בית אורן במסגרת הבדיקה שהוא עורך על השריפה בכרמל, אמר המבקר כי "יש החלטה של המבקר, הדברים נכתבו לאחר בדיקה יסודית. ישנם דברים שאמר היועץ המשפטי לממשלה ובכך אפשר להסתפק".

בהתייחסו לביקורת של גלנט על הבדיקה שערך לו, אמר לינדנשטראוס, כי "כל דבר הקשור בביקורת הוא מותר. זו מדינה דמוקרטית ומותר לבקר את המבקר וכן את היועמ"ש. את מה שהיה לנו לומר אמרנו בכתובים ועל זה אין מה להוסיף".

לינדנשטראוס סייר ב"קראווילות" - המבנים הזמניים שהוצבו לטובת תושבי הקיבוץ שבתיהם נשרפו כליל. מזכיר הקיבוץ ציין בפני המבקר את החשש של החברים שעברו להתגורר במבנים מפני הפיכת פתרון זה לפתרון קבע. לדברי המזכיר, הובטח לתושבים כי מדובר בפתרון שיארך כשנתיים עד להשלמת מגורי קבע חדשים לתושבים. הוא ציין עוד כי התושבים שקיבלו את ה"קראווילות" חתמו בחשש כבד על הסכמתם להתגורר בהם.

ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, כרמל סלע, אמר לוואלה! חדשות, כי הלקח המרכזי מהשריפה בכרמל הוא בצורך להשאיר כוח כיבוי בתוך היישובים במהלך שריפה וכי ראשי היישובים התריעו מזה שנים על מחסור בכבאיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully