וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סב ביצע מעשים מגונים בשתי נכדותיו

רמי שני

6.2.2011 / 11:13

תושב קריית גת נחשד כי ביצע מעשים מגונים בנכדתו בן ה-12. במהלך החקירה התברר כי ייתכן שביצע מעשים מגונים גם בנכדה נוספת, כשהיתה בת 11. היום יוגש נגד הסב כתב אישום

תושב קריית גת, בן 67, חשוד כי ביצע מעשים מגונים בנכדותיו בכמה מקרים, בשעה שהשגיח עליהן כשהיו בביתו או בבית הוריהן. המשטרה פתחה בחקירה נגד הסב בעקבות תלונה שהגיש אביה של אחת הבנות, והיום (ראשון) יוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. מחקירת המשטרה עולה, כי הסב ביצע מעשים מגונים בנכדתו בת ה-12, בעת שהשגיח עליה כשהוריה היו בחו"ל. הילדה סיפרה על כך לאביה, שהגיש כאמור תלונה במשטרת קריית מלאכי.

במהלך החקירה עלה כי לפני שלושה חודשים לערך, הוגשה נגד האיש תלונה דומה של נכדה אחרת שלו, בת 14, על מעשים דומים. במקרה זה העידה הנערה כי הוא ביצע את המעשים בביתה, בביתו שבקריית גת וכן במועדון לילה בפתח תקווה אליו הביא אותה. עם זאת, לפי גרסת הנכדה המעשים בוצעו לפני שלוש שנים, כשהייתה בת 11.

בחקירתו הכחיש הסב מכל וכל את המיוחס לו. הוא אכן אישר כי השגיח על הבנות ושהה במחיצתן, אולם טען כי לא ביצע בנכדותיו עבירות מין. לטענת המשטרה, תשתית הראיות כלפיו מספקת כדי להביא להרשעתו. עורכת הדין טל אדיר מפרקליטות המדינה תגיש היום בצהריים את כתב האישום נגדו ולצדה בקשה לעצור את האיש עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully